۱۰ مهر ۱۳۸۶، ۱۴:۰۰

فراخوان سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

فراخوان سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم ملت شریف و حق طلب ایران اسلامی جهت شرکت گسترده و چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 13مهر ماه همزمان با سراسر کشور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، دراطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی چنین آمده است: فلسطین سرزمین پاک و مقدس پیامبران الهی و ملت بی پناهش همه روزه شاهد تجاوز وتعدی جنایتکاران رژیم غاصب اسرائیل است؛ لکن مقاومت ملت آزاده فلسطین، اشغالگران را به ستوه آورده و سردمداران و حامیانش را به استیصال کشانده است. حماسه آفرینان دلاور فلسطینی در پرتو مشعلی که خمینی کبیر (ره) فرا راهشان نهاده است هیچگاه اجازه نخواهند داد نور امید به نجات فلسطین در دل های آزادگان و مسلمانان جهان خاموش گردد. اقدامات  وحشیانه رژیم سفاک اسرائیل نه تنها خللی در عزم و اراده ملت فلسطین به وجود نیاورده است بلکه این تحرکات  موجب رسوایی بین المللی اسرائیل و بیداری و اتحاد بیشتر مسلمانان جهان شده و خشم و نفرت را برای رژیم غاصب صهیونیستی  و حامیان او در پی داشته است.

روز جهاین قدس ، روز اتحاد جهان اسلام در مقبل استکبار جهانی و صهیونیستم است، اتحاد و همدلی مسلمین در جهت حمایت و پشتیبانی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از دولت غاصب اسرائیل ، خط بطلانی بر تجاوزات صهیونیست ها بوده و همانگونه که امام راحل پیش بینی نموده است اسرائیل جنایتکار را از صفحه روزگار محو خواهد نمود.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ، از عموم مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی دعوت می کند تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جمعه 13/7/86  انزجار و تنفر خود را از صهیونیسم  جنایتکار و اسرائیل غاصب و همچنین حمایتشان را از انتفاضه مردم ستمدیده فلسطین اعلام نمایند و شعار نابودی دست فتنه را که از آستین رژیم اشغالگر اسرائیل بیرون آمده است به گوش آزادگان جهان برسانند.

کد خبر 561776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha