۹ آبان ۱۴۰۱، ۹:۳۶

براساس پیشنهادهای مطرح انجام می‌شود؛

دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته ایران قبل از مسابقات جهانی

دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته ایران قبل از مسابقات جهانی

تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از آغاز دیدارهایش در مسابقات قهرمانی جهان، برگزارکننده یک یا دو دیدار تدارکاتی در محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی سه شنبه عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک در بوسنی می شود که با وجود رایزنی های انجام شده و دعوت از تیم هایی مانند آلمان، قزاقستان، عراق و برزیل نتوانست برگزارکننده تورنمنت بین المللی و دیدار تدارکاتی با این تیم ها باشد.

تمام تدارکات ملی پوشان والیبال نشسته ایران به جز اردوهای داخلی معطوف به برگزاری چند دیدار با تیم های جوانان و امید شد در حالیکه آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی و کسب سهمیه بازی های پارالمپیک باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند.

به همین دلیل مسئولان تیم ملی والیبال نشسته از پیشنهادهای مطرح برای دیدار تدارکاتی پیش از آغاز رسمی مسابقات استقبال کرده و انجام آن را در برنامه قرار داده اند. آمریکا، مصر و آلمان از تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان هستند که متقاضی دیدار تدارکاتی با ایران پیش از آغاز رقابت ها شده اند.

این پیشنهاد با موافقت مربیان تیم ملی ایران همراه بوده است طوریکه مقرر شده با توجه به فرصت در اختیار با دو تیم دیدار تدارکاتی داشته باشند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران سه شنبه عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان می شود. این رقابت ها از جمعه (۱۳ آبان ماه) آغاز می شود.

بوسنی، کرواسی، ژاپن، رواندا، برزیل، مصر، قزاقستان، صربستان، کانادا، آلمان، هلند، اوکراین، چین، ایران، لهستان و آمریکا تیم‌های شرکت کننده در بخش مردان مسابقات قهرمانی جهان هستند. عراق، قزاقستان و کرواسی حریفان ایران در مرحله مقدماتی این رقابت ها هستند.

مسابقات والیبال قهرمانی جهان تا ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت. دو تیم برتر این رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس صاحب سهمیه خواهند شد.

کد خبر 5620311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha