۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴

فرماندار خلخال:

راهپیمایی «۱۳ آبان» باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

راهپیمایی «۱۳ آبان» باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

خلخال- فرماندار شهرستان خلخال گفت: راهپیمایی«۱۳ آبان» امسال با توجه به حوادث اخیر و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد یحیی‌زاده بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی سیزدهم آبان شهرستان خلخال با بیان اینکه تحولات اخیر و فتنه انگیزی دشمنان بر اهمیت راهپیمایی امسال افزوده است، اظهار کرد: آحاد مردم باید با تکرار حماسه بی‌نظیر دیگری در «۱۳ آبان» یاور و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور حوادث مهم و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی است که با حضور گسترده مردم ۱۳ آبان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می شود و مهر باطل بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا و منافقین زده خواهد شد که به دنبال آلوده کردن ذهن ها و بر هم زدن امنیت هستند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر ادامه داد: تا زمانی که حق و حقیقت هست و طنین کلمه «الله اکبر» کاخ ظلم و ستم و استبداد را به لرزه در می‌آورد، این حوادث تلخ و دردناک خواهد بود، زیرا ایران اسلامی تنها کشوری است که مستقل و آزاد بوده و در برابر هیچ قدرت زورگویی سرتسلیم فرود نیاورده است.

یحیی‌زاده افزود: دشمنان این مرز و بوم از مدت‌ها قبل برای اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی کرده بودندکه آن هم با هوشیاری ملت زمان شناس و فهیم کشورمان نقش برآب شد.

کد خبر 5622185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha