۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱

رجایی در تذکر شفاهی:

باید با اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان برخورد جدی شود

باید با اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان برخورد جدی شود

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در حوادث اخیر برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رجایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: مردم ایران با شور و شعور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به خیابان‌ها آمدند.

وی بیان کرد: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در این ماجرا برخورد جدی شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از اتفاقاتی که این روزها در سطح کشور افتاد، به شکلی بود که نمی‌توانیم از آن به راحتی عبور کنیم. برخی افراد داعش صفتانه، نیروهای نظامی و امنیتی را مورد هجمه قرار دادند.

رجایی با اشاره به اینکه در این ایام ۳۰ نفر از عزیزان این کشور شهید و بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان این کشور مجروح و یا جانباز شدند، گفت: ما اجازه نخواهیم داد آرمان‌های شهدایی چون آرمان علی وردی، شهدای شاهچراغ و شهدای مدافع امنیت فراموش شود. ما منتظر انتقام سخت هستیم.

کد خبر 5626006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha