۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین خبر داد؛

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین

برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین

قزوین- مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین از برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در این استان در دو بخش عمومی و تخصصی خبر داد.

مرتضی امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال قزوین که از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد اظهار کرد: امسال دو رویداد مجزا در این زمینه در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره نخست به صورت عمومی با تولیدات مردمی در فضای مجازی تحت عنوان جشنواره تولید محتوا و جشنواره دوم نیز جشنواره‌ای تخصصی برای تولید محتوا و مخصوص تیم‌های فعال در عرصه دیجیتال است که از ٢۵ تا ٢٧ آبان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین ادامه داد: سه موضوع تأثیر هنر در روزمرگی‌های یک بانوی قزوینی، قزوین قطب مهم کشاورزی کشور و چالش‌های پیش روی صنعت گردشگری در استان محورهای جشنواره عمومی بودند.

این مسئول گفت: شرکت کنندگان در بخش تخصصی در بخش‌های انیمیشن، نرم افزار و بازی موبایلی به صورت گروهی با هم رقابت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این رویداد برای دومین بار در قزوین و برای چهارمین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای گروه‌ها رایگان خواهد بود.

امیری با بیان اینکه تیم‌هایی که در نظر دارند در این رویداد شرکت کنند باید تا ۲۳ آبان ماه ثبت نام خود را انجام دهند، بیان کرد: موضوع فعالیت در این رویداد مشخص نیست و در زمان افتتاحیه به تیم‌ها اعلام خواهد شد.

وی مطرح کرد: از اهداف ما در این رویداد شناسایی تیم‌های توانمند تولید تخصصی در فضای مجازی، رشد و ارتقا کار تیمی با کمک منتور و داور، حمایت از گروههای شرکت کننده با حضور مسئولین و شرکت‌های تخصصی در رویداد و تسریع و تسهیل برپایی شهرک تولید محتوا در قزوین با کمک ظرفیت‌های رویداد است.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین عنوان کرد: نفرات برتر هر رشته در رویداد کشوری شرکت خواهند کرد این رویداد می‌تواند سکوی پرش برای شرکت کننده‌های برتر باشد، بدیهی است که شرکت کنندگان باید تجهیزات مورد نیاز شأن را با خود به همراه داشته باشند و بستر اینترنت توسط برگزار کنندگان رویداد تأمین و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

این مسئول افزود: تیم‌های اول در هر کدام از رشته‌ها ۱۰ میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره تیم دوم ۸ میلیون تومان و تندیس جشنواره و تیم سوم پنج میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره دریافت خواهند کرد و تیم‌های برتر در هر رشته در جشنواره کشوری شرکت می‌کنند.

امیری در خاتمه گفت: علاقه مندان به شرکت در رویداد تخصصی تولیدات دیجیتال در قزوین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به @qazvin_event در تمامی پیام رسان ها مراجعه کنند.

کد خبر 5630380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha