۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی

انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.

علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تا پایان آبان ماه مهلت دارد و بر همین اساس از مدتی قبل برای قرارداد جدید رایزنی با شرکت‌های جدید آغاز شد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل افزایش هزینه‌های درمان، هیچ شرکت بزرگ بیمه‌ای حاضر به همکاری با سازمان تأمین اجتماعی و انعقاد قرارداد جدید نشد و به همین دلیل مجبور شدیم علیرغم میل خود با شرکت آتیه سازان حافظ مجدداً قرارداد ببندیم.

دهقان کیا گفت: سال گذشته حق بیمه‌ای که بازنشستگان برای بیمه تکمیلی پرداخت می‌کردند ماهیانه ۹۱ هزار تومان بود که در قرارداد جدید این مبلغ به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته وی البته سقف پوشش خدمات درمانی از ۴۵ میلیون تومان در سال گذشته به ۷۵ میلیون تومان می‌رسد که این شامل اعمال جراحی مختلف، آزمایش‌ها، عینک و غیره می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران تصریح کرد: در حال رایزنی با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هستیم تا بتوانیم درصدی از حق بیمه‌ای که سازمان تقبل می‌کرد را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بیمه آتیه سازان متعهد شده در قرارداد جدید خلف وعده نکند و خدمات خود را به خوبی به بازنشستگان ارائه دهد. همچنین طی یک ماه آینده تعهدات باقیمانده از قرارداد قبلی را پرداخت نماید.

کد خبر 5633431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      4 2
      من انصراف می دهم
      • Hamid IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
        0 0
        واقعا همینطوره باید همه انصراف بدهند مگر قحطی بیمه آمده
    • Hamid IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      بیمه آتیه سازان افتضاح است و خدمات آن در حد صفر حال با توجه به این اوصاف می خواهند دو باره با این بیمه در پیتی قرارداد منعقد نماین و حق بیمه تکمیلی را هم به دو برابر اقزایش دهند آخه چرا منطقی عمل نمی کنید هیچکدام از بازنشستگان از این بیمه راضی نیستند مگر اجباری است که با این بیمه مفتضح دوباره قرارد
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      به نظرم باید انصراف بدیم چون مبلغ حق بیمه خیلی زیاد شده ضمن اینکه هیچ اعتمادی به بیمه آتیه سازان نداریم چون دوره قبل بهطور کاملبه تعهدات خود عمل نکرد
    • زارعی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      بیمه اتیه سازان بدرد نمیخوره‌یا دوسه هزینه ها رو نمیده یا اینکه یه بار رفتی سونیگرافی وغیره دیگر پرداخت هزینه نمیکنه کنسلش کنید‌بیمه تکمیلی نباشیم بهتره
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      اینم درحد حرفه یا اینترنت قطع هست که مجبور میشیم خودمون بپردازیم یا تعهد شون انجام نمیدن ومیگن شامل نمیشه فقط از جیب ما بیشتراز این نزنین کمک پیشکش
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      هزینه خسارت بیمارستان رو برای ما واریز نکردن. من تکمیلی ب دردنخور رو قطع میکنم. چون هر ماه فقط داریم ضرر میدیم و یک هزار تومانی هم برامون واریز نشد.
    • حسین کارگزاری IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
      0 0
      مقصراصلی بیمه نیست وزیر کارو رفاه و رئیس سازمان تامین اجتماعی است این دونفرمقص اصلی هستن که اینجور بدبختیها به سراغ مشتی بازنشسته زواردرفته میآیید والله خدایی وآخرتی هست که یقه مسئولین رابگیرد وبه سزای اعمالشان برساند. .مطمئن باش که روزمحاکمه فرامیرسد وبه سزای سهل انگاری مسئولینی که درحق بازنشستهادن
    • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      2 0
      مبلغ حق بیمه خیلی زیاده فکر حقوق بکیر حداقلی هم باشید راهی8