۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۱۵

با صدور پیامی؛

امام جمعه ارومیه واستاندارشهادت مدافع امنیت دربوکان راتسلیت گفتند

امام جمعه ارومیه واستاندارشهادت مدافع امنیت دربوکان راتسلیت گفتند

ارومیه - در پی شهادت شهید مدافع امنیت در شهرستان بوکان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و نیز استاندار آذربایجان غربی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام تسلیت حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه آمده است، بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به زعم خود خواستند ضربه‌ای بر پیکره تنومند نظام اسلامی وارد کنند و فرزندی از فرزندان روح خدا را به شهادت رساندند. غافل از اینکه آرمان یاران حاج قاسم سلیمانی شهید زندگی کردن و شهید مردن است.

خون شهید والامقام رضا الماسی روشنگر راه انقلاب و رسواکننده نفاق و منافقین خواهد شد.

مردم شهید پرور و انقلابی استان می‌دانند که مدافعین امنیت انتقام خون این شهدای مقتدر و مظلوم قطعاً خواهند گرفت و این مهم دور نخواهد بود.

اینجانب شهاد این شهید سعید را محضر امام زمان، مقام معظم رهبری، خانواده با افتخار ایشان و مردم شریف استان و مخصوصاً مردم انقلابی شهرستان شاهین دژ تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

همچنین در پیام محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی آمده است، خبر شهادت سردار پاسدار مدافع امنیت «رضا الماسی» توسط تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی موجب تأسف و تأثر شد، مجاهدت سترگ و شکوهمند آن شهید عالی‌قدر در عرصه صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام بخش خواهد بود.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با چنین اقدامات کور و ددمنشانه به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش استان بوده و بحمدالله به برکت جانفشانی فرزندان غیرتمند این سرزمین نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شده و فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک این شهید گرانقدر را از دشمنان خواهند گرفت و بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.

شهادت مظلومانه این مجاهد فی سبیل‌الله را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، هم‌سنگران، خانواده محترم ایشان و مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی و شهرستان شاهین دژ تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن شهید والا مقام طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5633974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha