۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱

معاون استاندار ایلام:

عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند

عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: افرادی که برای تعطیل کردن بازار شهر ایلام، بازاریان را تهدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان سبحانی شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: امنیت مردم خط قرمز ماست، هر جایی که امنیت و آرامش مردم مورد تعدی و تعرض قرار بگیرد قطعاً نیروهای امنیتی وارد عمل می‌شوند و برخورد قاطع خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اگر مدارایی تا کنون صورت گرفته به دلیل ملاحظاتی بوده که نسبت به جوانانی که متاثر از فضای مجازی بوده است انجام گرفته که به جوانان ما آسیبی نرسد و متوجه این باشند که پشت این قضایا دشمن است.

وی تصریح کرد: تا الان هشدارهای لازم داده شده است، دیگر بیش از این نمی‌شود مدارا کرد، آستانه تحمل مردم هم به سر آمده است و ما به همه و کسانی که تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند هشدار می‌دهیم که از این به بعد دیگر فرصتی نیست.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: هیچ گونه ضعف و سستی در برخورد با اغتشاشگران وجود ندارد بلکه در واقع ملاحظاتی وجود داشته است که به این شکل فضا باید مدیریت می‌شد؛ منتها تعرض به مقدسات و جاهایی که بحث امنیت و آرامش مردم هست، اینها خط قرمز ما هست و قطعاً از این به بعد با قدرت و قاطعیت بیشتری برخورد خواهد شد.

حسنی اضافه کرد: افرادی که در بحث تعطیل کردن بازار شهر ایلام بازاریان محترم را تهدید می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند و برخورد لازم با آنها انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: به دنبال تعرضی که به اماکن مقدس به شهرستان آبدانان صورت گرفت و انتظاری که مردم داشتند خوشبختانه به دلیل اشراف امنیتی که در این موضوع توسط دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی وجود داشت به سرعت عوامل این اقدام دستگیر شدند و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

کد خبر 5635835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      12 47
      ما مردم مهران از سپاه پاسداران درخواست میکنیم آنها را اعدام کنید ، ( تمام )
      • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
        0 0
        خودت مردم نیستی ساندیس خور
      • محمد IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
        15 2
        تو فقط یک نفر هستی نه تمام مردم مهران اگه راست میگی اسمت رو می نوشتی تا ثابت بشه کلاس چندمی و از کجا حقوق می گیری در ضمن اعتراض حق مردم است
      • کورد ایلام IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
        0 0
        تو یه جیره خورید بی سواد
      • پارسا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
        0 0
        تو بیسواد فقط حق داری از طرف خودت حرفی بزنی نه از طرف مردم یه شهر
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      این آدم کش های وهابی صهیونیست داعشی را بعداز تخلیه اطلاعات اعدام و در چاه اسید بندازید مرگ بر اسرائیل مرگ بر عربستان سعودی مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر تمام اعضای بوق های تبلیغاتی ایران نشناس وخارج نشین مذور ووطن فروش
    • عدالت IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      شما به فکر ریشه فساد باش برادر به فکر فقر مردم باش چون این سمت به کسی پا بند نیست پس فکری به حال راه کر بلا کنید که هنوز درست نشده فکری به حال قطار کن فکری به حال آب مردم کن بعد بگو خط قرمز ماچیه مردم از دروغ به خدا خسته اند از همه بد تر بیکاریه یک سری به پارک ها بزن جوانان دارن معتاد میشن
    • یاحسین IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      کسانی که باعث سلب آسایش مردم میشوند .دشمن ملت و مردم هستند .سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ الهی هستند ..با اغتشاشگران و کسانی که خواب از چشم مردم گرفته اند باید برخورد شود ..
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      امنیت فقط،دست نیروانتظامی است خاک پای نیروانتظامی هستیم ولا سپاه ایلام ۳۵ساله که من بودم هیچ کاری ازشون ندیدم فقط الکی حقوق مفت وپول بیت المال خرج کردن
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      توهین به مقدسات به هیچ وجه توجیه پذیر نیست و این اراذل و اوباش باید اعدام شوند
    • .. IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      پاسخ به توکه میگی اسمت محمده اعتراض بله ولی اغتشاش رادوست نداریم پس لطفا خفه شو
    • AE ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      0 0
      بایدبا اغتشاشگران وکسانی که به صورت مسلحانه باعث رعب ووحشت مردم میشن برخورد بشه!!!امنیت حق مردم است.کسانی که توهین وبی احترامی به قرآن ومقدسات کردن باید مجازات بشن.
    • تا پای جان برای ایران IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      2 2
      اعتراض حق مردم نه اغتشاش و مردمی که عقل و منطق دارند نه یه مشت اوباش بی خانواده و هرزه که افراد بی گناه و زن و مرد و کودک را به خاک و خاک می کشند مرگ بر خائن وطن فروش