۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۱۷

معاون اقتصادی رئیس جمهور:

مازندران دروازه و کانون عبور از تحریم ها است

مازندران دروازه و کانون عبور از تحریم ها است

ساری - معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های مازندران گفت: این استان به عنوان یکی از دروازه ها و کانون عبور از تحریم ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی شنبه شب در حاشیه جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت‌های کشاورزی و شیلاتی مازندران مورد غفلت واقع شده است، از برنج، مرکبات، شیلات به عنوان ظرفیت استان یاد کرد و گفت: برخی محصولات نظیر کیوی به هندوستان صادر می‌شود.

وی با اظهار اینکه در جلسه شورای گفتگو مشکلات کارآفرینان در زمینه تعهد ارزی و تجارت مطرح شد، گفت: در جنگ اقتصادی ناجوانمردانه قرار داریم ولی فرصت‌های زیادی داریم که می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم و مازندران از فرصت‌ها و کانون‌های عبور از تحریم‌ها است.

وی با اشاره به عضویت در شانگهای گفت: در حال عضویت در اوراسیا هستیم و سواحل خزر فرصت جدیدی در حوزه اقتصادی است و سال هاست که دروازه‌های اقتصادی در شمال باز شده است.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه در تولید محصولات اتفاقات خوبی در استان رقم خورد، گفت: بیشتر مشکلات ما در حوزه صادرات است و امیدواریم در سطح ملی نسبت به رفع موانع اقدام شود.

کد خبر 5640807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیده موهانا IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      8 0
      انقدر گفتین مازندران پردرآمده اینجاپرشده ازمهاجرافغانی وجاهای دیگه که کاسبی جوونای مازنی روازشون گرفتن.کم میگیرن چون بهشون یه وعده غذامیدن باجای خواب باحقوق نصف کارمیکنن.برنج ماروکه ازقیمت انداختین. ماهی که مال شیلات وازمابهترونه.الان دست گذاشتین روباغهای میوه.تاکلاماروبیکارنکردین خیالتون راحت نمیشه
    • محمد IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
      0 0
      خواهشن بندر نوشهر را منطقه آزاد کنید که چندین سال است فقط حرفش ر ا میزنند
    • ارتام IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      وقتی برنج کشاورزا داره توی شالیکوبی های استان خاک میخوره وسفره کشاورز روز به روز کوچیک تر میشه وقدرت خرید کمتر این رو هنوز چاره نکردین دارین دنبال مشکلات اقتصادی دیگه تو مازندران میگردیدهرموقع مشکل برنج برطرف شد وقدرت خرید به مردم برگشت مشکلات اقتصادی دیگه تو شمال خودش حل میشه