۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آخرین خبرها از تونل «اسپژ»/ ۲۰۰ میلیارد برای پروژه تامین شد

آخرین خبرها از تونل «اسپژ»/ ۲۰۰ میلیارد برای پروژه تامین شد

خرم‌آباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین خبرها از تونل «اسپژ» در شهرستان سلسله، از تامین ۲۰۰ میلیارد اعتبار برای این پروژه در سفر رئیس جمهور خبر داد.

یحیی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از محورهای توسعه در هر استان و شهرستان احداث پروژه‌های راهسازی است، اظهار داشت: در شهرستان دلفان حدود ۳۶۰ کیلومتر جاده خاکی و شوسه داشتیم.

وی با بیان اینکه همچنین در شهرستان الشتر حدود ۸۰ کیلومتر راه خاکی و شوسه داشتیم، عنوان کرد: احداث و تکمیل تونل «اسپژ» یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان سلسله است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه را در پیوست بودجه ۱۴۰۰ قرار دادیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰، ۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شد، افزود: در جریان سفر رئیس جمهور به لرستان نیز ۲۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه تأمین شد.

وی، گفت: این پروژه تجهیز کارگاه شده و هم از سمت الشتر و هم از سمت بروجرد در حال حفر کردن تونل هستند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه راهسازی الشتر به سمت فیروزآباد نیز، عنوان کرد: در طول یک سال اخیر اقدامات مطلوبی در این پروژه انجام شده و حدود هزار متر از آن باقی مانده است.

ابراهیمی با بیان اینکه زیر گذر فیروزآباد و همچنین پل «کاکارضا» نیز تکمیل شده‌اند، ادامه داد: همچنین پروژه راهسازی فیروزآباد به سمت نورآباد نیز تأمین اعتبار و پیچ خطرناک «گاوکش» در آن ایمن سازی و اصلاح شد.

وی، گفت: جاده نورآباد به سمت هرسین نیز به قرارگاه خاتم واگذار شده تا از طریق تهاتر و نفت کار را انجام دهد.

کد خبر 5647087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha