۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵

معرفی مرکز مشاوره روانشناسی بینش نوین در تهران

معرفی مرکز مشاوره روانشناسی بینش نوین در تهران

مرکز مشاوره بینش نوین، متخصص در سلامت روان و خدمات حمایت روانی اجتماعی در سطوح فردی و اجتماعی خدمات ارائه می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، عواطف بخشی از طبیعت انسان و ناراحتی‌های عاطفی بخشی از زندگی اوست. گاهی اوقات سرکوب احساسات اثرات فاجعه آمیزی به همراه دارد. مشکلات عاطفی بر افراد تأثیر می‌گذارد. مشکلات ممکن است باعث تضعیف روحیه و افسردگی آنها شود. اشخاص باید برای حفظ تعادل عاطفی معقول خود گام بردارند و احساسات خود را در مسیرهای سازنده هدایت کنند. ابزاری که آنها می‌توانند با آن به چنین تعادلی دست یابند، مشاوره نامیده می‌شود. خدمات مشاوره در مرکز مشاوره تحت عناوین مختلف مانند: مشاوره خانواده، مشاوره فردی، مشاوره روانشناسی و مشاوره کودک ارائه می‌شود. مشاوره روشی برای درک و کمک به افرادی است که مشکلات فنی، شخصی و عاطفی یا سازگاری دارند که معمولاً دارای محتوای عاطفی است که فرد با هدف کاهش آن به منظور حفظ عملکرد در سطح کافی و حتی بهبود آن است.

ویژگی‌های مشاوره خانواده

مشاوره خانواده، مصاحبه با فرد مورد مشاوره و کمک به حل مشکلات او از طریق رویکرد انسانی به اشتراک گذاری و راهنمایی است. مشاوره نشستن در محیط خصوصی برای بحث آزاد با یک فرد است. گاهی اوقات برای پرداختن به یک تعریف صمیمانه، گاهی برای حل مشکلی است که به بهره وری / اثربخشی آسیب می‌رساند، گاهی اوقات به این دلیل است که یک شخص خط نظم و انضباط شما را زیر پا گذاشته است و شما باید در مورد بهبود رفتار او صحبت کنید.

این روند برقراری ارتباط یک به یک، به صورت خصوصی است. به یاد داشته باشید. مصاحبه در مرکز مشاوره صورت می‌گیرد. این مصاحبه است. یعنی این یک گفتگوی دو طرفه است و نه موعظه کردن یا نصیحت کردن یک طرفه. به عنوان مثال در مشاوره خانواده فرد تشویق می‌شود تا در مورد خودش صحبت کند تا مشکل و دلایل آن به وضوح نمایان شود و بتوان راه حل‌هایی برای آن پیدا کرد. در یک محیط خانوادگی، مشاوره خانواده می‌تواند توسط سرپرست خانواده یا دیگر اعضای خانواده برای بهره بردن از تجربیان متخصصان مرکز روانشناسی و مشاوره پیشنهاد شود.

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مرکز مشاوره بینش نوین را سایت ما به نشانی www.bineshnovin.com بخوانید و برای دریافت نوبت مشاوره با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۹۱۵۳۸۵ و واتس اپ ۰۹۰۵۶۲۹۸۵۶۹ تماس بگیرید.

مراجعه به مرکز مشاوره بینش نوین

موقعیت‌هایی که نیاز به مراجعه به مرکز مشاوره دارد

در زیر، فهرستی جزئی از موقعیت‌هایی که به مراجعه مرکز مشاوره خانواده و دیگر مشاوره‌ها دارد آورده شده است:

وقتی یک شخص احساسات شما را زیر پا می‌گذارد

زمانی که یک فرد در خانواده منزوی و گوشه گیر می‌شود

زمانی که یکی از اعضای خانوده به اعتیاد روی آورده است

زمانی که کودک شما در خانه و مدرسه دچار مشکلات حاد است

زمانی که دیگر نمی‌توانید با شریک زندگی خود مسیر زندگی را ادامه دهید

زمانی که یک فرد به گونه‌ای رفتار می‌کند که روی اطرافیان و زندگی شخصی او تأثیر منفی می‌گذارد

وقتی دو شخص درگیری دارند که در حال عمومی شدن است

وقتی که با خشونت خانوادگی درگیر هستید و...

اهداف مراکز مشاوره

متخصصان مرکز مشاوره در یک جامعه متنوع و جهانی خدمت می‌کنند و به پیچیدگی نیازهای انسان در طول عمر پاسخ می‌دهند. آنها یک هویت حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند که به نیازهای جمعیت مشتریانشان پاسخ می‌دهد و در عین حال از شیوه‌های شایسته فرهنگی و ابزارها و روش‌های ارزیابی مناسب استفاده می‌کند.

متخصصان مرکز مشاوره با تخصص در مشاوره کودک، خانواده، ازدواج به شکل فردی، گروهی و خانوادگی با افراد مختلف در مورد مسائل شخصی، اجتماعی، عاطفی، شغلی و آموزشی که بر رشد آنها در طول عمر تأثیر می‌گذارد، عمل می‌کنند. توسعه توانایی رهبری و حمایت برای رفع نیازهای فرد مراجعه کننده و رفع موانع فردی و سیستمی برای توسعه و مشورت با سایر متخصصان در مورد نیازهای رشدی مراجعین دارای تنوع فرهنگی؛ از دیگر وظایف فعالان این حوزه است.

اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مرکز مشاوره بینش نوین را سایت ما به نشانی www.bineshnovin.com بخوانید و برای دریافت نوبت مشاوره با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۹۱۵۳۸۵ و واتس اپ ۰۹۰۵۶۲۹۸۵۶۹ تماس بگیرید.

فرآیند مشاوره در مرکز مشاوره بینش نوین

فرآیند مشاوره در مرکز مشاوره

این شامل ایجاد درک متقابل و پذیرش بین مشاور و فرد مراجعه کننده است. این ایجاد ارتباط برای شروع مشاوره ضروری است که شامل درک با کمک احساسات، نقاط قوت و ضعف، مشکلات و نیازهای فرد است.

مشاوران به فرد اجازه می‌دهند تا در مورد هر چیزی که به ظاهر بی ارتباط با موضوع است صحبت کند. برای مشاور مهم است که به جریان آزاد بیان از فرد دست یابد.

مشاوران مراقب هستند که فرد در نهایت افکار خود را به جای دور شدن از مشکل خود متمرکز کند. مشاور باید به فرد کمک کند تا بیشتر روی مشکل تمرکز کند و عمیق‌تر به آن بپردازد و خودش مشکلات اساسی را کشف کند. تدوین برنامه اقدام شامل بررسی راه حل های ممکن و تدوین برنامه اقدام برای اجرای آنها به منظور تبدیل شخص مراجعه کننده به فردی متعادل است.

مرکز مشاوره بینش نوین در تهران

مرکز مشاوره بینش نوین به عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره در تهران، یک سازمان متخصص در سلامت روان و خدمات حمایت روانی اجتماعی در سطوح فردی و اجتماعی، پروژه‌هایی را برای سازمان‌های دیگر توسعه و اجرا می‌دهد. سیستم‌های نظارت و ارزیابی را طراحی می‌کندو خدمات مربیگری و راهنمایی را برای کارکنان سازمان‌های کمک‌رسان ارائه می‌دهد.

مرکز مشاوره بینش نوین بر رفاه روانی اجتماعی فردی و توانایی افراد برای ایجاد و حفظ روابط خوب در خانواده و جوامع خود تمرکز دارد. این مرکز به تمایل افراد برای زندگی بر اساس ارزش‌های خود و هماهنگ با ارزش‌های جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، احترام می‌گذارد، حتی اگر تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. این مرکز تمایل افراد برای داشتن یک زندگی معنادار را درک می‌کند و از آنها می‌خواهد مسئولیت شخصی و اجتماعی را بر عهده بگیرند. اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مرکز مشاوره بینش نوین را سایت ما به نشانی www.bineshnovin.com بخوانید و برای دریافت نوبت مشاوره با شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۲۹۱۵۳۸۵ و واتس اپ ۰۹۰۵۶۲۹۸۵۶۹ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5647200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha