۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱

امام جمعه خلخال عنوان کرد؛

اتمام اغتشاشات به نفع انقلاب اسلامی

اتمام اغتشاشات به نفع انقلاب اسلامی

خلخال- امام جمعه شهرستان خلخال گفت: اغتشاشگران و دشمنان ملت با نشان دادن ماهیت خرابکارانه خود در جریانات اخیر کمک شایانی به تثبیت انقلاب و نظام اسلامی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور در مجموع به نفع ملت و انقلاب و نظام اسلامی ایران و همچنین جبهه مقاومت تمام شد، اظهار کرد: اغتشاشگران و دشمنان ملت با نشان دادن ماهیت خرابکارانه خود در جریانات اخیر کمک شایانی به انقلاب و نظام اسلامی کردند.

وی با اشاره به تدوین و اجرای اغتشاشات اخیر کشور به دست دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود: اعضای شورای تأمین خلخال در بحث مدیریت جریانات اخیر و دور ماندن این شهرستان از آتش فتنه‌های دشمنان و مردم با فرهنگ خلخال با برائت و دور ماندن از شعله‌های فتنه حوادث اخیر افتخاری دیگر بر افتخارات خود در پشتیبانی از انقلاب و نظام اسلامی افزودند.

امام جمعه شهرستان خلخال به عزل و نصب‌های مدیران و مسئولین بر اساس شایسته سالاری تاکید کرد و گفت: سیاری از موارد به کارگیری مسئولین و مدیران ناکارآمد در سطح مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان ضربات سنگینی را بر پیکر نظام اداری وارد می‌کند که جبران آن سخت می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدی ادامه داد: در بسیاری از موارد شاهد هستیم که دود ناشی از ضعف مدیریتی به چشم مردم می‌رود که نباید تاوان عملکرد برخی از مسئولین ناکارآمد و ضعیف را مردم بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت و گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به بیان گوشه‌ای از زندگانی دخت نبی گرامی اسلام حضرت محمد (ص) پرداخته و از آن حضرت به عنوان الگوی زنان و بانوان جامعه یاد کرد.

کد خبر 5650571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پیمان IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 0
      درود بر شما مردم فهیم و با بصیرت خلخال دمتون گرم ایشالا همیشه سربلند باشید