۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

ارتقای کیفیت آموزشی در گرو تلاش تمامی نهادهای فرابخشی است

ارتقای کیفیت آموزشی در گرو تلاش تمامی نهادهای فرابخشی است

خلخال - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارتقای کیفیت آموزش و پرورش با همراهی نهادهای فرابخشی و خیرین امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح شنبه در همایش مشاوره کنکور در خلخال اظهار کرد: تغییرات کنکور امسال و تأثیر قطعی ۴۰ درصد دروس امتحانات نهایی در قبولی آزمون سراسری در اردبیل نیز مورد توجه جدی است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای رتبه کنکور اردبیل جزو برنامه ریزی‌های اصلی آموزش و پرورش استان اردبیل است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این آزمون ۱۱ دوره سوالات امتحانات نهایی ضروری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل برنامه‌ریزی برای نحوه مطالعه، روش‌های تست زنی و ضرایب دروس عمومی و اختصاصی را یادآور شد و بیان کرد: ۱۷ برنامه منظم و عملیاتی در حوزه معاونت متوسطه استان اردبیل تدوین شده است که در راستای ارتقای رتبه کنکور اردبیل کاربردی و مهم است.

مشکی توسعه متوازن رشته‌ها و هدایت تحصیلی را جزو اصلی این برنامه‌ها دانست و افزود: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب جایگاه کنکور اردبیل را در کشور بهبود بخشیم.

وی با تاکید بر اجرای طرح توازن رشته‌های تحصیلی در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان گفت: افزایش آمار دانش‌آموزان مشغول تحصیل خلخال در رشته علوم انسانی با توجه به مشکل اشتغال به کار آنها پس از پایان تحصیلات دبیرستان و آموزش عالی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان این منطقه نیازمند دقت و توجه بیشتر است.

مشکی مشارکت تمامی نهادهای فرابخشی و استفاده از ظرفیت خیرین آموزش را در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مهم ارزیابی کرد.

کد خبر 5657240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha