۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۳

سفیر رژیم صهیونیستی در کی یف:

بخاطر اوکراین منافع خود با روسیه را در معرض خطر قرار نخواهیم داد

بخاطر اوکراین منافع خود با روسیه را در معرض خطر قرار نخواهیم داد

سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین گفت که هیچ کابینه ای در این رژیم منافع اسرائیل با روسیه را بخاطر اوکراین به خطر نخواهد انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «میخائیل برودسکی» سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین گفت که روابط تل آویو با مسکو محدودیت‌هایی را در مقابل این رژیم پیرامون بحران اوکراین ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، سفیر رژیم صهیونیستی در عین حال گفت که از نارضایتی برخی یهودیان اوکراین از موضع تل آویو درباره نزاع اوکراین آگاه است.

وی همچنین افزود که روابط امنیتی بین رژیم صهیونیستی و روسیه محدودیت‌هایی را ایجاد کرده نمی‌توان از آن عبور کرد.

برودسکی گفت: هیچ کابینه‌ای در اسرائیل منافع ما با روسیه را به خاطر هیچکس از جمله اوکراین در معرض خطر قرار نخواهد داد.

این در حالی است که «دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس‌جمهور سابق روسیه به رژیم صهیونیستی نسبت به ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین هشدار داده بود.

مدودف گفت: ظاهراً اسرائیل تصمیم گرفته تسلیحات و اسلحه در اختیار رژیم کی‌یف قرار دهد. این اقدام تصمیمی بسیار بی‌ملاحظه است، زیرا همه روابط بین‌دولتی دو طرف را تخریب می‌کند.

لازم به ذکر است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می‌گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران جمهوری‌های خودمختار دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آنها در برابر نیروهای اوکراینی آغاز شده است. به نوشته اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته است که هدف از این عملیات «حمایت از مردمی است که بیش از هشت سال تحت نسل‌کشی و آزار و اذیت رژیم کی‌یف قرار داشتند».

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته بود که هدف از این عملیات «حمایت از مردمی است که بیش از ۸ سال تحت نسل کشی و آزار و اذیت رژیم کی یف قرار داشتند».

آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه، ضمن ارسال انواع تسلیحات پیشرفته به ارتش اوکراین، تاکنون تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده‌اند. از سوی دیگر «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه نیز گفته است هر گونه محموله و کاروانِ حامل تسلیحات نظامی برای اوکراین، هدفی مشروع برای نیروهای روسیه است.

این در حالی است که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، اقدامات غرب علیه روسیه را «جنگ اقتصادی» خواند و تأکید کرد: غرب تحریم‌های تهاجمی و بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه به اجرا گذاشت که هدف آن از بین بردن اقتصاد ما در کوتاه مدت، سرقت ذخایر ارزی ما، سقوط پول ملی (روبل) و ایجاد تورم ویرانگر بود، اما غرب به هیچیک از این اهداف نرسید.

کد خبر 5658999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بی نام IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      جالب بود
    • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 6
      اسرائیل کثیف فقط بخاطراینکه توسوریه به اهداف ضدایرانی حمله بکنه وازجانب روسیه محکوم نشه این حرف رو زده. یانکه این صهیونیستها هیچ دوستی تومنطقه ندارندبا اینکارشون میخواهند حمایت تسلیحاتی مسکوعلیه ایران رو کمرنگ کنندمثل نفروختن جنگنده به ایران. مرگ بر اسرائیل غاصب وناتو با امریکاوحامیانش
    • رامین IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      8 1
      روسیه.........رفیق دزد ،،،،شریک قافله
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      1 5
      اهان بظررتون تموم شد .البته شما در خفا کارتون رو میکنید برا مزدورتون زلنسکی.ولی دیدید با روسیه و ایران دیگه حریف نمیشید.شما کلا دغل و جانی هستید.اینارو هم ک میگید بدرده بچه مدرسه ها همدیگه نمیخوره.شما در دنیا عامل جنایت فتنه دسیسه جنگ نفاق هستید و ترور و کشتن سازمانی ملت ها براتون عادی هست لعنت بتون
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      2 4
      دیگه خیلی دیر شده.شمام کاراتون رو میکنید بعد فکر میکنید؟هر چند غرب شمارو هم مثل دستمال میندازه بیرون .تازه نوبت ایران و روسیه هست که دشمنی هاتون رو جواب بده .ما باید در وعده خود صادق باشیم این گفته سردار وطن پرست سلیمانی هست.چه روسیه باشه چه نباشه ما هواپیما ماهواره کشتیرانی نفت گاز پول ملی توسعه می
    • ازبوشهر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      3 1
      به این میگن مرد ، دو دوزه بازی نداره
    • ناشناس IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      7 1
      اصلا به فکر کشور گشایی نیستنا فقط بخاطر اینکه مردم دوتا استان اوکراین گفتن به ما کمک کنید وارد جنگ با کشور اوکراین شدن
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      4 1
      مرگ برجنگ
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      4 1
      مرگ برجنگ
    • رضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      1 5
      جراتش رو ندارید ن به خاطر منافع نیست
    • رضا ایرانی IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 2
      دمت گرم روسیه عزیز این زلینسکی رادرس عبرت دیگران بکن زنده باد پوتین که نه به ناتو باج داد نه به امریکا
    • آرش IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      0 1
      اینم از قدرت صهیونیست ها 😂 غربی ها شعار دادن روسیه کارش تمومه، پ چرا سوگلی شون لنگ انداخته جلو روسیه؟!! هوادارای غررررب کوشننن، فکر می کردن روسیه تموم شد؟!! تموم شده که التماس کردن نداشت! 😂😂😂