۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان:

۴ روستای بندرگز به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل می شوند

۴ روستای بندرگز به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل می شوند

گرگان- مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با عملیاتی شدن شبکه فاضلاب در چهار روستای غرب گلستان ساکنان این مناطق از مزایای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می شوند.

به گزارش مهر، ایرج حیدریان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عملیاتی شدن شبکه فاضلاب در چهار روستای غرب گلستان ساکنان این مناطق از مزایای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت افزود: در ماه‌های آینده روستاهای تلور، لیوان غربی، لیوان شرقی و کهنه کلباد به شبکه فاضلاب متصل می‌شوند و به طور همزمان عملیات احداث تصفیه‌خانه با پیشرفت ۹۶ درصدی ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای جمع آوری و دفع بهداشتی شبکه فاضلاب، طرح اجرای شبکه فاضلاب چهار روستای شهرستان بندرگز، با توجه به محدودیت‌های مالی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

حیدریان ادامه داد: اجرای عملیات شبکه فاضلاب شامل ۲۴ کیلومتر خط انتقال و نصب دو هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب بوده که اعتبار این طرح بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال است و با هدف حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب، خاک و هوا، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی، افزایش رفاه عمومی و سطح زندگی روستانشینان اجرا می‌شود.

به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان، با اتمام این پروژه‌ها هفت هزار و ۳۵۰ نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرند که خود باعث جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستانشین به شهرها خواهد شد.

کد خبر 5661258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha