۷ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹

میشوستین: پیش بینی های غرب درباره اقتصاد روسیه نادرست بود

میشوستین: پیش بینی های غرب درباره اقتصاد روسیه نادرست بود

نخست وزیر روسیه تاکید کرد این کشور با رشد بخش های مختلف خود، توانسته اقتصاد خود را در میانه تحریم های غرب حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری تاس، نخست وزیر روسیه می گوید برخلاف آنچه کشورهای غربی انتظار داشتند اقتصاد این کشور توانسته در بحبوحه جنگ اوکراین و تحریم های گسترده غرب دوام بیاورد.

«میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه امروز چهارشنبه در اظهاراتی عنوان کرد که پیش بینی های بسیار منفی غرب از آینده اقتصاد روسیه درست از آب نیامد.

نخست وزیر روسیه در ادامه تاکید کرد که این کشور رشد در ساخت و ساز، کشاورزی و ساخت تجهیزات را در پیش گرفته است. موضوعی که به گفته این مقام روس برای تقویت استقلال صنایع روسیه مهم است.

در پی حمله روسیه به اوکراین، بسیاری از کشورهای غربی اقتصاد روسیه را با تحریم‌های زیادی مواجه کردند. پس از این حمله بود که آمریکا و اتحادیه اروپا مطابق هشدارهای قبلی که به روسیه داده بودند تحریم‌های را علیه این کشور وضع کردند، تحریم‌های که هر روز دامنه آن زیادتر می‌شود و به نظر می‌رسد نه روسیه از تهاجم به اوکراین دست بردارد و نه غرب از تحریم‌های ضد روسی دست بکشد.

از طرف دیگر کشورهای غربی و اعضا ناتو مدام بر طبل تحریم روسیه می‌کوبند و در حالی که اعلام کرده‌اند هیچ نیروی نظامی را به تلافی حمله روسیه به اوکراین، گسیل نخواهند کرد، اما بر تحریم شدید روسیه تاکید کرده‌اند.

کد خبر 5667443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha