۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۱۸

گزارش روزانه بورس؛

حمایت یک میلیون و ۶۰۰ از دست رفت/ ریزش ۵۶ هزار واحدی شاخص بورس

 حمایت یک میلیون و ۶۰۰ از دست رفت/ ریزش ۵۶ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس در معاملات امروز با ریزش زیادی همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس امروز با ریزش ۵۶ هزار واحدی در جایگاه یک میلیون و ۵۹۰ هزار واحد آرام گرفت. امروز بازار با ریزش‌های سنگین در بیشتر نمادهای بازار سرمایه مواجه شد و به نوعی رشد هفته گذشته خود را پس گرفت.

از دست دادن حمایت یک میلیون و ششصد شاخص کل با ریزش ۵۶ هزار واحدی

اما شرایط آن گونه که امروز فشار فروش وجود داشت برای بازار سرمایه حاد نبوده و به علت ارزنده بودن نمادها احتمال رشد در انتهای این هفته یا ابتدای هفته آینده وجود دارد.

ارزش معاملات که در روز چهارشنبه به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود امروز با افت کمی مواجه شده و به ۹,۹۹۳ میلیارد تومان است. اما ارزش معاملات همچنان بالا بوده و مؤلفه‌های بنیادی با همان دلار ۲۸,۵۰۰ تومان نیز به نفع بازار سرمایه است در نتیجه این ریزش شدید، نتیجه رشد شدید هفته گذشته بوده و بازار برای ایجاد روند صعودی نیاز به استراحت و تعادل داشت.

کد خبر 5669543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
      0 0
      سال ۹۹ دلار بوده ۳۰ هزار تومان و شاخص کل بورس بوده حدود۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد. به مرور زمان تو این ۲ سال و چندماه دلار افزایش قیمت پیدا میکنه و میرسه به بالای ۴۳هزار تومان ولی شاخص کل بورس هنوز نتوانسته اون عدد۲میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس بگیرد !!چطوریه اونجا که دلار بالامیره بورس وابسته نیست؟