۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

معلمان مهمترین رکن تحقق اهداف انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت هستند

معلمان مهمترین رکن تحقق اهداف انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت هستند

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان مهمترین رکن تحقق اهداف انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت هستند و از این رو تربیت نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان باید در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان اظهار کرد: معلمان مهمترین رکن تحقق اهداف انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت هستند و دانشگاه فرهنگیان با نقش تحولی خود مهمترین نقش را در تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد ایفا می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: یکی از مهمترین تأکیدات مقام معظم رهبری تربیت نیروی انسانی آموزش و پرورش از مسیر دانشگاه فرهنگیان است. یکی از مهمترین دلایل این تاکید ظرفیت عظیم دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان معتقد، متعهد، ولایت مدار و وفادار به ارزش‌های والای انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تربیت نیروی انسانی مخلص و توانمند از طریق دانشگاه فرهنگیان باید به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار باشد و آموزش و پرورش از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از توسعه کمی و کیفی این دانشگاه استفاده خواهد کرد.

کد خبر 5670440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 0
      از انجا که مجریان انقلاب طبق تجربه، عمدتا فاقد لیاقت و صلاحیت و اعتمادند، هدف هرچه باشد به نتیجه مطلوب نمیرسد مگر اینکه هدفش خودش نامطلوب باشد و وجود چنین افرادی لازمه کار باشد.