۱۲ دی ۱۴۰۱، ۸:۰۲

با حضور جمعی از اساتید؛

پوستر «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» رونمایی شد

پوستر «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» رونمایی شد

گرگان- در آیینی با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، رئیس حوزه هنری گلستان و مدیران منابع طبیعی گلستان، آیین رونمایی از پوستر کارگاه «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پوستر کارگاه طراحی و تبلیغات شهری «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه رونمایی شد.

این کارگاه از ۱۴ الی ۱۶ دی ماه در گرگان برپا خواهد بود و استاد آن هم «احسان جعفر پیشه» از اساتید برتر ملی است.

رئیس حوزه هنری گلستان در آیین رونمایی پوستر خلیج گرگان سهمی برای آیندگان اظهار کرد: خلیج گرگان یک موضوع فرااستانی است و هر دستگاه و مجموعه باید نسبت به چنین موضوعی حساسیت داشته باشد.

سید حسام بنی فاطمه، افزود: در دوره جدید حوزه هنری چند رویکرد داریم که نخستین آن مردم گرایی است؛ اقدامات ما درباره مردم و زیست بوم استان باشد و مسئله بعدی مسئله محوری است.

وی بیان کرد: هر مسئله‌ای که تصور می‌کنید چالش استان است را به حوزه هنری و ارشاد اطلاع دهید تا کار رسانه‌ای و هنری در مورد آن انجام شود.

بنی فاطمه اضافه کرد: زمانی که مردم به این باور برسند، خلیج واقعاً در خطر است به کف میدان آمده و آن را از مسئولان تقاضا می‌کنند.

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: مداومت و استمرار برای احیای خلیج گرگان زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد که همه مسئولان پای کار باشند.

وی ادامه داد: در جلسه مقدماتی برای اجرای این کارگاه ۱۷ دستگاه حضور داشتند اما هم اکنون کجا هستند.

بنی فاطمه عنوان کرد: با اجرای این کارگاه آثار فاخر خلق خواهد شد و آن را در تمام شهرهای گلستان نصب خواهیم کرد تا مردم حساس شوند.

پوستر «خلیج گرگان سهمی برای آیندگان» رونمایی شد

کد خبر 5670905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha