۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۱۵

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه:

عراق و سوریه با رشادت‌های سردار سلیمانی از دست داعش نجات یافت

عراق و سوریه با رشادت‌های سردار سلیمانی از دست داعش نجات یافت

شوش- فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه سقوط کرد و در دست داعش افتاد که با رشادت‌های حاج قاسم و یارانش اول عراق و بعد سوریه نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی نجفوند ظهر امروز سه شنبه در آئین گرامیداشت سومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای شهرستان شوش اظهار کرد: هرکس خدا را در خود تقویت کرد به حاج قاسم و ابوالمهندس تبدیل می‌شود که هرگز در مقابل ظلم و زور سر تعظیم فرو نیاورند.

وی گفت: امثال شهید سلیمانی به واسطه ایمان و اعتقاد قلبی به خدا به شکست اعتقاد نداشتند و هشت سال با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند در حالی که شرق و غرب پشتیبان صدام بودند.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه افزود: مردم شوش اجازه ندادند که دشمن از کرخه عبور کند که لوح زرینی بر پرونده مردم این شهرستان است.

سردار نجفوند، جنگ سوریه را بی سابقه دانست و اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه سقوط کرد و در دست داعش افتاد ولی با اعتقاد به خدا و رشادت‌های حاج قاسم و یارانش اول عراق و بعد سوریه نجات داده شدند.

فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: سردار سلیمانی مرد میدان بود و در سیل شوش بدون هیچ تشریفاتی در بین مردم حاضر شد که هنوز خاطره این شهید بین مردم زنده است.

وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند چراکه دشمن در حال دسیسه‌های بعدی است؛ ما باید مجهزتر از گذشته باشیم تا جزو یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم.

کد خبر 5672602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha