۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

جابجایی بیش از ۲میلیون نفر مسافر باناوگان حمل‌ونقل‌عمومی‌مسافری‌

جابجایی بیش از ۲میلیون نفر مسافر باناوگان حمل‌ونقل‌عمومی‌مسافری‌

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: ۲میلیون‌و ۱۵۳هزار و۸۷۷ نفر مسافر در قالب ۱۷۵ هزار و ۲۶۴سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب کرد صبح چهارشنبه با اشاره به جابجایی ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۸۷۷ نفر مسافر در قالب ۱۷۵ هزار و ۲۶۴ سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری تحت پوشش ۶۲ شرکت مسافربری، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس آمار موجود، از این تعداد مسافر، یک میلیون و ۸۷ هزار و ۴۳۷ نفر درون استانی و یک میلیون و ۶۶ هزار و ۴۴۰ مسافر به مقصد برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به شروع موج هشتم کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری، باید ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به ضدعفونی وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای قبل از حرکت و همچنین الزام کارکنان، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر بیش از هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال در استان آماده ارائه خدمات به هموطنان در بخش جابجایی مسافران است.

کد خبر 5673308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha