نماینده لبنانی: منازعه موجودیت با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

نماینده لبنانی: منازعه موجودیت با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت

یک نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی، تاکید کرد: این رخداد نشان داد که منازعه موجودیتی با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «بلال عبدالله» از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد: اقدام چالش برانگیز کابینه جدید دشمن صهیونیستی در تعرض یکی از وزرای افراط گرای آنها به مسجدالاقصی که موجب تحریک احساسات ملی و دینی شد، بیانگر این واقع است که منازعه موجودیتی با رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت و فلسطین همچنان مساله اساسی و مرکزی ما باقی می ماند.

وزارت خارجه لبنان نیز شامگاه گذشته در بیانیه ای تعرض ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرده بود.

وزارت خارجه لبنان، این اقدام را اهانتی خطرناک به حریم مسجدالاقصی توصیف کرده بود که بیانگر تشدید سیاست های افراط گرایانه از سوی کابینه جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، حقوق و مقدسات آنهاست.

گفتنی است ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح روز گذشته در اقدامی تحریک آمیز وارد مسجدالاقصی شد. این اقدام وی که تنها در راستای تحریک احساسات فلسطینی ها و مسلمانان جهان انجام شد با واکنش های متعددی از سوی طرف های فلسطینی و منطقه ای همراه شد. سازمان ملل متحد نیز در واکنش به این رخداد بر لزوم حفظ وضع موجود در قدس و مسجدالاقصی تاکید ورزیده است.

کد خبر 5673360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha