۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰

امام جمعه موقت زاهدان مطرح کرد؛

تلاش بیش‌از۳۰۰شبکه ماهواره‌ای برای از بین بردن عفت زنان و دختران

تلاش بیش‌از۳۰۰شبکه ماهواره‌ای برای از بین بردن عفت زنان و دختران

زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: بیش‌از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای و غیرماهواره‌ای در تلاش برای از بین بردن عفت زنان و دختران این سرزمین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید خلیل حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان ضمن تاکید بر رعایت تقوا توسط آحاد مردم جامعه، افزود: در سال ۱۳۱۴ شمسی که رضاخان به دستور انگلیس دستور کشف حجاب را داد، در مسجد گوهرشاد حدود ۴۰۰ نفر به دلیل مخالفت با این موضوع زخمی و کشته شدند و هم اکنون نیز دشمنان در تلاش هستند تا عفت و حجاب زن و دختر ایرانی را دچار خدشه کنند.

وی ادامه داد: بیش‌از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای و غیرماهواره‌ای در تلاش برای از بین بردن عفت زنان و دختران این سرزمین هستند زیرا اگر زن در جامعه پاکیزه زندگی کند، مردان آن جامعه نیز پاکیزه خواهند بود.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از مردم با علت و حقیقت عفاف آشنا نشده‌اند زیرا آنان را توجیه نکرده‌ایم که حجاب محدودیت نیست، به برکات تقوا اشاره و تصریح کرد: یکی از برکات تقوا پرهیز و خودداری از معصیت خداوند و نظم و انضباط در کارها است.

وی گفت: برخورداری از هدایت خاص الهی مورد دیگری است که افرادی که تقوا را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند خدای یکتا توجه ویژه‌ای به آنان دارد.

حسینی اضافه کرد: از آثار دیگر تقوا نجات از تنگناها است و کسانی که تلاش می‌کنند و همواره در صدد کمک به دیگران هستند خدای متعال آنها را از تنگناها نجات داده و همواره راه برون رفت از مشکلات را به او نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: اصلاح امور انسان و جامعه نیز یکی دیگر از آثار تقواست که کارها با مدد خدا اصلاح و به سرانجام می‌رسد، زیرا سرنخ تمامی امور با خداست.

کد خبر 5675021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha