۱۷ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۳۲

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم:

اسامی دستگاه های پر مصرف گاز در قم اعلام می شود

اسامی دستگاه های پر مصرف گاز در قم اعلام می شود

قم- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از معرفی دستگاه ها و اداراتی که نسبت به رعایت مصرف گاز توجه لازم را نداشتند و پر مصرف هستند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قریشی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به تأکیدات دولت در راستای کاهش مصرف گاز و صرفه جویی در انرژی از امروز تا پایان دی ماه سال جاری ساعت کار ادارات استان قم کاهش یافته و از ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم عنوان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان، ادارات، سازمان‌ها و نهادها می‌بایست در راستای مصرف انرژی برنامه ریزی و همکاری خوبی داشته باشد.

قریشی افزود: برخی از دستگاه‌ها در راستای مصرف انرژی اقدامات کنترلی را انجام نداده و همکاری لازم را در این زمینه ندارند که اسامی آنان اعلام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ابراز داشت در اهانت نشریه فرانسوی به ساعت مقام معظم رهبری روز یکشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح اجتماع اعتراضی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

قریشی بیان داشت: از تلاش و همکاری دستگاه‌هایی که در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم همراهی خوبی با ستاد برگزاری کنگره داشتند تقدیر می‌شود.

کد خبر 5676165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha