با استقبال گرم صهیونیست‌ها؛

«هولوکاست» وارد سرفصل‌های آموزشی مدارس در «امارات» شد

«هولوکاست» وارد سرفصل‌های آموزشی مدارس در «امارات» شد

سفارت امارات در آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مبحث درسی هولوکاست از این پس در سرفصل های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی در امارات متحده عربی، تدریس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سفارت امارات در آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مبحث درسی هولوکاست از این پس در سرفصل های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی در امارات متحده عربی، تدریس خواهد شد.

در این بیانیه سفارت امارات متحده عربی ، اعلام کرده است که مقامات این کشور تدریس این مبحث را برای بشریت ضروری می دانند!

در واکنش به این خبر، روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی اعلام کرد: این تصمیم امارات ، رخدادی تاریخی و بسیار مهم است آن هم در شرایطی که در اکثر کشورهای عربی فرهنگی مبتنی بر انکار هولوکاست وجود دارد.

یدیعوت آحارونوت در این گزارش که با عنوان «تاریخ یهودی برای کودکان امارات» منتشر شده ، نوشت: اخیرا هیئتی از وزارت فرهنگ و جوانان امارات از موزه هولوکاست در قدس بازدید کرده و از مقامات اسرائیلی خواسته است که به آنها در تدوین موضوعات مرتبط به هولوکاست در سرفصل آموزشی مدارس کمک کنند.

از سوی دیگر ، «ایلی کوهن» وزیرخارجه امارات متحده عربی تصمیم امارات در زمینه تدریس هولوکاست در سرفصل آموزشی مدارس این کشور را یک تصمیم تاریخی توصیف کرده است.

پیش از این روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که امارات در نظر دارد گام های مهمی در تقابل با فرهنگ انکار هولوکاست در جهان عرب و منطقه بردارد. سال گذشته نیز پس از امضای توافق عادی سازی روابط میان تل آویو و ابوظبی در سال ۲۰۲۰، مقامات اماراتی نخستین موزه یادبود هولوکاست را در دبی افتتاح کرده بودند.

گفتنی است صهیونیست ها مدعی هستند در جریان جنگ جهانی دوم هزاران نفر از یهودیان اروپایی از سوی آلمان نازی و همپیمانان آنها کشته شده اند اما بسیاری ، روایت صهیونیست ها و شمار بالای کشته شدگان در این واقعه را ادعاهایی مبالغه آمیز جهت پیشبرد اهداف صهیونیسم در جهان می دانند.

کد خبر 5676674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      0 0
      برادر اماراتی اگر قراربود در رابطه. با هلوکاست. حرفی. زده. شود انرا باید. دانشمندانی. چون. رژ گا رودی. میگفت مواظب باشید هلوکاست به. هلو گاز. تبدیل. نشود انهاییکه این داستانها. سر هم. کردند. دو باره. گرسنه. شدن دنبال. بهانه. وداستانی. دیگرند. اهالی. ملیج فارس. بهوش. اتحاد. اتحاد
      • علی AE ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
        0 0
        قاتَلَهُمُ اللّهُ اَنّى یُؤْفَکُونَ» خداوند آنها را [ منافقان] بکشد، چگونه از حق منحرف مى شوند؟ این بیان تند قرآنى منحصر به فرد است. «خدا منافقان را بکشد...» در قرآن درباره هیچ دشمنى چنین تعبیر قاطع، تند و شدید به کار برده نشده است.
    • میثم IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      0 3
      کشتار یهودیان بدست نازی های افراطی واقعیت محض است و ربطی به صهیونیست ندارد همانطور که کشتار ارامنه بدست ترکیه .
      • ایمان AE ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
        0 0
        واقعیت محض رو خوب اومدی ! اما چرا تحقیق پیرامون هولوکاست جرم هست!!!!!!
      • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
        0 0
        یهودی اا خودشون گفتن اینکارو بکن کلن اونا جنگ دوتا پسر عمو بود که برا ربا و پول جنگ کردن.سویس هم نمونه اون هست.کلن صهیونیست ضد یهود هست.انگلیس اونو درست کرد و یک سری در المان و امریکا.چون اواره بودن یهودی ها در هر کشوری بودن ولی خاستن مذهب نباشن یک کشور باشن.برا همین اسرایلی که هیتلر نامید درست شد
      • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
        0 0
        هر کشوری یک دینی داره هر فردی یک دینی و هر جنگی شاید دوتا دین شاید هم دین باشن .پس واقعیت و تجاوز و دشمنی ودفاع و نفاق وفتته رو مرزش رو فقط حسادت ووطمع مشخص میکنه که اونم صهیونیست و غرب حسود و طمعکار و جنایتکار هستن ودورغگو.راه خدا جهاد درراه خدا عین صداقت و دفاع و دفع شر هست.
    • علی AE ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      0 0
      ماهیت واقعی خودشان را نشان می دهند مثل سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر ایران،دنیای اسلام وارد نقطه عطف شده
    • احسان AE ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      0 0
      کشتار ارامنه رو با هولوکاست مقایسه می کنی؟ هیچ ربطی به هم ندارن و این‌که‌ گویا نمی دانی تحقیق در مورد هولوکاست در تمام دنیا جرم محسوب میشه برادر تارخ دان!!!!!!