۱۹ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹

درگفتگو با مهر مطرح شد؛

بارش ۲۰ سانتیمتری برف در ارتفاعات خورگام شهرستان رودبار

بارش ۲۰ سانتیمتری برف در ارتفاعات خورگام شهرستان رودبار

رودبار - بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به ۲۰ سانتیمتر می رسد، گفت: شرایط این بخش عادی است.

محمدرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات شرایط جوی در بخش خورگام رودبار، اظهار کرد: ارتفاع برف که از دیشب در خورگام آغاز شده در پایین دست ۱۰ سانتیمتر و در ارتفاعات و روستای شاه شهیدان به ۲۰ سانتیمتر هم می‌رسد.

وی با بیان اینکه راه‌های فرعی و اصلی بخش خورگام باز است، افزود: با توجه به قطع شدن بارش برف، رفت و آمد در مسیرهای اصلی و فرعی خورگام در جریان است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه شرایط این بخش عادی است، گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران بخش خورگام در آماده باش کامل هستند و در حال حاضر شرایط کنترل شده است.

باقری با بیان اینکه مادران زائو در خورگام با محوریت شبکه بهداشت و درمان شناسایی و ساماندهی شده است، اضافه کرد: در بخش تأمین سوخت نانوایان و دیگر خدمات پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی خورگام، افزود: بارش سنگین برف در خورگام دور از انتطار نیست و می‌طلبد مسئولان شهرستانی نگاه ویژه‌تری به بخش خورگام داشته باشند تا بتوانیم سربلند از بحران خارج شویم.

کد خبر 5677418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha