۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

رئیس راهداری خلخال:

تردد در روستاهای خلخال امکان‌پذیر شد/ بازگشایی ۸۲ راه روستایی

تردد در روستاهای خلخال امکان‌پذیر شد/ بازگشایی ۸۲ راه روستایی

خلخال- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: تردد در راه‌های ارتباطی روستاهای خلخال با تلاش راهداران امکان‌پذیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف خسروی بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال با اشاره به کولاک برف و مسدود شدن راه‌های روستایی خلخال اظهار کرد: تردد در راه‌های ارتباطی روستاهای خلخال با تلاش راهداران امکان‌پذیر شد.

وی به تداوم برف روبی راه‌های روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه ۱۴۲ روستای دارای سکنه این شهرستان مسدود شده بود که تاکنون راه ۸۲ روستا بازگشایی شده است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه ۶۰ روستای باقی مانده در این شهرستان ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: راه برخی از روستاها از جمله سه روستای واقع در بخش مرکزی مانند «گورانسراب» و «طولش» به علت بارش سنگین برف در مدت ۲۴ ساعت سه بار بازگشایی و مجدداً مسدود شده است.

خسروی ادامه داد: راهداران شهرستان خلخال در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار کیلومتر باند راه را بازگشایی کرده‌اند و علاوه بر این برای مقابله با یخبندان در راه‌های ارتباطی این شهرستان ۲۰۰ تن مخلوط نمک و شن را استفاده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متوسط عمر ناوگان راهداری این شهرستان بیش از ۳۰ سال است و افزایش سرعت برف‌روبی نیازمند نوسازی و خرید ماشین آلات جدید است.

کد خبر 5678768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha