۲۳ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴

معاونت آموزشی اعلام کرد؛

زمان جدید برگزاری امتحانات لغو شده در دانشگاه تهران اعلام شد

زمان جدید برگزاری امتحانات لغو شده در دانشگاه تهران اعلام شد

در پی اعلام رسمی استانداری تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه و لغو امتحانات دانشجویان، معاونت آموزشی دانشگاه تهران زمان جدید برگزاری امتحانات لغوشده را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، بر اساس اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ به سبب صرفه‌جویی در مصرف گاز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران از لغو امتحانات دانشجویان در این روز خبر داد.

دکتر محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: امتحاناتی که بر اساس برنامه‌ریزی قبلی مقرر بود در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار شود، لغو شده و در روز شنبه ۸ بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.»

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تهران مقرر بود که امتحانات پایان نیمسال اول ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ در روز پنج‌شنبه ۶ بهمن ماه پایان پذیرد، که به دلیل تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه، آخرین روز امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری تغییر کرد.

کد خبر 5681498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سپهر IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      0 0
      واقعا جای تاسف داره برای دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران که به کارکنان ظلم میکنه.در الودگی هوا و سر ما و گرما هیچ وقت به فکر سلامت کارکنان نیست.جالبه که کارکنان رو در این مواقع درمانی محسوب میکنه.در صورتیکه در سال فقط ۱۰۰ هزار تومت کارانه بهشون میده.بی کفایت ها