۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱

معاون راهداری اردبیل خبرداد؛

نصب و اصلاح ۲ هزار و۵۰۰ عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های اردبیل

نصب و اصلاح ۲ هزار و۵۰۰ عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های اردبیل

اردبیل-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲ هزار و۵۰۰ عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های اردبیل با هدف آگاهی دهی و هشدار دهنده به رانندگان تهیه و نصب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی ظهر یکشنبه در بازدید از محور اردبیل-سرچم اظهار کرد: ۲ هزار و۵۰۰ عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های اردبیل با هدف آگاهی‌دهی و هشداردهنده به رانندگان برای ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب شده است.

وی از نصب ۷ هزار و ۶۰۰ عدد تابلوهای الزامی در راه‌های استان در ۹ ماهه گذشته خبر داد و افزود: در مدت یاد شده ۸ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه استان تسطیح شده گفت: در این مدت ۲۷۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌ها نیز توسط راهداران اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نگهداری مستمر ۱۸۵ کیلومتر از سیستم موجود روشنایی راه و تونل را توسط راهداران یادآور شد و بیان کرد: در این مدت راهداران هزار عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد استان نصب کرده اند.

هاشمی با اشاره به اینکه راهداران ۳۰۰ عدداز رمپ های ورودی و خروجی استان را در ۹ ماهه گذشته ایمن سازی کرده اند، ادامه داد: در این مدت ۵۰۰ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز توسط راهداران انسداد شده است.

وی رفع و اصلاح ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را نیز در این مدت اشاره کرد و گفت: همچنین در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۶ هزار و۸۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد شده است.

کد خبر 5682946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      خسته نباشی دلاور
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      تابلوهای اردبیل اصلا در شان اردبیل که یک شهر گردشگری نیست