۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶

وزارت دفاع:

«علیرضا اکبری» هیچ‌گاه معاون وزیر دفاع نبوده است

«علیرضا اکبری» هیچ‌گاه معاون وزیر دفاع نبوده است

وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.

در این اطلاعیه آمده است: از آنجا که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان یکی از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران همواره آماج کید و حیله بوده و هست، مسئولان این وزارتخانه در ادوار مختلف در فرآیند به کارگیری افراد با هدف مقابله با انحرافات و هجمه‌های ضد امنیتی دشمنان علیه خادمان ملت، همه همت خویش را به کار بسته‌اند.

در ادامه این پیام با اشاره به پایان مسئولیت نامبرده در سمت رئیس دفتر مطالعات دفاعی در سال ۱۳۸۱ و موافقت با در خواست بازنشستگی وی آمده است، علیرضا اکبری پس از جدایی از وزارت دفاع در روندی مغایر با فعالیت‌های گذشته با روی گرداندن از آیه شریف " فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَإِلَی رَبِّکَ فَارْغَبْ " به سابقه خویش پشت پا زده و با گرفتار شدن در هوای نفس، آغازگر پرونده خیانت به نظام و ملت شریف ایران شد و در سراشیبی سقوط و انحطاط قرار گرفت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن اعلام انزجار از اعمال خائنانه نامبرده، به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهد که با جدیت، هوشیاری و مراقبت دائمی، حراست از دستاورهای عرصه مأموریتی را در دستورکار دارد.

کد خبر 5683947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      3 0
      اکبری متولد 1340 در سال 1381 بازنشستگی/یعنی در 41 سالگی!!؟؟
    • ش. AE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      2 0
      بوده یا نبوده در این سمت اطلاعات فروخته یعنی به این اطلاعات فروخته شده دسترسی داشته سوال اینجاست سازمان حفاظت اطلاعات ارتش چطور نفهمیده حفره های امنیتی باید پر بشه
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      1 0
      کاش وزارت دفاع ، متن اطلاعیه خود را با وزارت اطلاعات و قوه قضائیه چک میکرد تا مردم دچار چندگانگی خبری نشوند .
    • رضا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      2 0
      والا همه چیز مشکوکه اگر این فرد بازنشسته شده اونهم در۱۳۸۱ چه اطلاعاتی میتونسته بعد از۱۸ سال داشته باشه که بدرد بخور باشه و اصولا چه دسترسی‌های داشته اتفاقا وزارت اطلاعات و وزارت دفاع باید پاسخگو باشند
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      2 0
      امان از دوتابعیتیها
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      1 0
      این حرفا دیگه آب رفته را به جوی برنمیگردونه هرکی بوده اطلاعات مهمی در اختیار داشته وبا خیلی از مسوولان رده‌ بالا نشست و برخاست داشته
    • جواد IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      خوبه خوبه مبارک باشه