۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پیش‌بینی برنامه‌هایی برای شناسایی ساختمان‌های خطرناک

پیش‌بینی برنامه‌هایی برای شناسایی ساختمان‌های خطرناک

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی برنامه‌هایی برای شناسایی ساختمان‌های خطرناک توسط آتش نشانی گفت: امیدواریم دیگر شاهد حوادثی همچون پلاسکو در شهر نباشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در صد و بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز ۲۹ دی روز هوای پاک است، گفت: برگزاری هفته هوای پاک در دستورات لحاظ شده و ما یکشنبه هفته آینده برنامه‌هایی خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این آلودگی هوا هفته هوای پاک چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ زمانی برنامه‌ها می‌تواند سودمند باشد که در رفع آلایندگی شهرهای بزرگ اثرگذار باشد.

وی تأکید کرد: با انداختن مشکل بر گردن یکدیگر نمی‌توان مشکل را حل کرد و باید با کنار هم بودن مشکلات آلودگی هوا را برطرف کرد و باید حمل و نقل عمومی را در این راستا فراهم کرد؛ چرا که وقتی امکان حمل و نقل عمومی فراهم شود می‌توان از مردم خواست که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

چمران اظهار کرد: این را معتقدیم که اگر برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد و به درستی اجرایی شود می‌توانیم به هوای پاک دست پیدا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز ریزش ساختمان پلاسکو تصریح کرد: امیدواریم با کمک دادستانی تهران، شهرداری و سایر نهادها حوادثی از این دست نداشته باشیم و از حوادث ناگوار جلوگیری شود؛ البته باید آماده باشیم و دست به عمل بزنیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌هایی پیش بینی شده تا ساختمان‌های خطرناک توسط آتش نشانی شناسایی شود و امیدواریم به بهترین شکل عملیاتی و دیگر شاهد چنین حوادثی در شهر نباشیم.

کد خبر 5684576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha