۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱

عضو شورای شهر اردبیل:

مجوز تدوین آیین نامه انضباطی برای تاکسی‌های اردبیل صادر شد

مجوز تدوین آیین نامه انضباطی برای تاکسی‌های اردبیل صادر شد

اردبیل- رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجوز تدوین آیین نامه اجرایی و قوانین و مقررات انضباطی برای تاکسی‌ها صادر شد.

میرمحمد سیدهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با موافقت اعضا و در راستای صیانت از جان، مال و آبروی شهروندان مجوز تدوین آیین نامه اجرایی و قوانین و مقررات انضباطی تاکسی‌ها در اردبیل صادر شد.

وی افزود: آیین‌نامه انضباطی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از سال ۸۹ تدوین شده و هیچگونه بروز رسانی انجام نشده است که ضروری بود برای نظارت مطلوب بر عملکرد تاکسی‌ها آیین نامه جدید تدوین شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: با اجرای قوانین این آیین نامه تاکسی ها ملزم هستند در مسیرهای تعیین شده نسبت به ارائه خدمت با کیفیت با رعایت شئونات اسلامی و اجتماعی و اخلاق حرفه ای اقدام کنند.

سیدهاشمی ادامه داد: رسیدگی به تخلفات رانندگان از جمله عدم حمل و نقل مسافر، ارتکاب جرم در حین تاکسیرانی، عدم رعایت شئونات اسلامی، عدم رعایت نرخ‌های مصوب، تکرار تخلفات راهنمایی رانندگی و دیگر تخلفات در چارچوب این آیین‌نامه رسیدگی و بررسی خواهد شد.

کد خبر 5687022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرداد IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      1 0
      شماکه به فکرآیین انضباطی هستیدلطف کنیدبه فکرراننده بدبخت هم باشیدکه لاستیک راچندمیخردولوازم یدکی دیگررااین هم دردستورسهمیه کردن باشیدفکرکنم اون موقع میشه گفت به فکرمردم واموال آنهاهستیدچون راننده تاکسی هم جزومردمه کرایه نظری داشته باشیدبهتره چون راننده اعصابش سرجاش باشه درحوزه خودش بهترعملکردداره
    • بهزاد DK ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      0 0
      هر زمان نرخ شما با این تورم اصلاح شد هر زمان تعداد تاکسی هارو کم کردین بازنشسته هارو جمع کردین روستایی هارو جمع کردین اون موقع هم تعداد تاکسی مشخصه و هم قانون تاکسی و وظایف و منزلت تاکسی درست میشه ممنون از این همه لطف بی پایان شما آقای رییس حمل و نقل