۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶

فرماندار فامنین:

جهاد تبیین طی دهه فجر در دستور کار قرار گیرد

جهاد تبیین طی دهه فجر در دستور کار قرار گیرد

همدان- فرماندار فامنین گفت: باید جهشی به واسطه دهه مبارک فجر در امر جهاد تبیین صورت گیرد و نارضایتی از ادارات باید به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح الله حسینی شاخص یکشنبه در شورای اداری شهرستان فامنین با بیان اینکه مطالبه من از ادارات همان سیاستی است که دولت دارد، عنوان کرد: در جامعه شاهد مشکلاتی هستیم.

وی ادامه داد: باید در رفع این مشکلات در حوزه‌های مأموریت خودمان تأثیرگذار باشیم، و در کار شب و روز نشناسیم و درگیر حواشی نشویم و از کار مردم گره گشایی کنیم.

فرماندار فامنین تاکید کرد: مردم نباید از ادارات دلسرد خارج شوند البته با در نظر گرفتن قانون و مقررات باید تکلیف را انجام داد و افراد را امیدوار کرد.‌

حسینی با بیان اینکه تصور نسبت به انقلاب تحت تأثیر روانی جامعه قرار گرفته و افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند این تصویر نادرست را از ذهن مردم خارج کنند و با جهاد تبیین این کار شدنی است.

فرماندار فامنین با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جهاد تبیین یک واجب عینی است و هر کس در جایی که قرار دارد باید از آن استفاده کند، ادامه داد: جهشی به واسطه دهه مبارک فجر در امر جهاد تبیین صورت گیرد و نارضایتی از ادارات باید به حداقل برسد.

حسینی تصریح کرد: امروز نیاز به نیروهایی داریم که مانند دوران دفاع مقدس از جان و دل کار کنند.

کد خبر 5689443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha