۱۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲

شهردار اردبیل خبر داد؛

تحقق ۷۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱

تحقق ۷۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱

اردبیل-شهردار اردبیل گفت: بودجه سال جاری تاکنون ۷۰ درصد آن محقق شده است که با شروع تخفیفات در مطالبات شهرداری به‌ مناسبت دهه فجر ۲۰ درصد دیگر محقق و به ۹۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری پیش از ظهر چهارشنبه در در آئین تقویم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل اظهار کرد: تاکنون ۷۰ درصد بودجه سال جاری تحقق یافته است که با شروع تخفیف‌های در مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت دهه فجر ۲۰ درصد دیگر محقق و به ۹۰ درصد خواهد رسید.

وی به افزایش ۳۶ درصدی لایحه بودجه ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد ریالی به شورای اسلامی شهر اردبیل تقدیم شد که بودجه سال آتی با اختصاص ۶۰ درصدی برای پروژه‌های عمرانی و ۴۰ درصدی برای هزینه‌های جاری تدوین شده است.

شهردار اردبیل با اشاره به افتتاح مرکز کنترل ترافیک تا هفته آینده بیان کرد: تمام تلاش شهرداری تأمین زیرساخت‌ها و توسعه مناطق مختلف شهری است و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از اولویت‌های ما در مجموعه شهرداری است که از جمله این پروژه تکمیل پل غیر همسطح قدس بود که زیر بار ترافیک رفت و در حال حاضر تنها بحث زیباسازی پل باقی‌مانده است.

صفری با بیان اینکه تهیه و تدوین طرح تفصیلی شهر اردبیل در آستانه اتمام است، گفت: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه تمام، شروع ۴۴۴ پروژه‌های عمرانی نیز در دستور کار قرار دادیم که بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز در اسرع‌وقت آماده و تحویل شهروندان می‌شود.

وی همچنین به خرید ‏۱۴ دستگاه اتوبوس درون شهری اردبیل اشاره کرد و گفت: ‏امسال ۶۰ دستگاه اتوبوس با سه هزار میلیارد ریال اعتبار خریداری شده که ۱۴ مورد آن تحویل داده شده و بقیه نیز بزودی به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه خواهد شد.

شهردار اردبیل از اجرای طرح مشارکتی با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریال در اردبیل خبر داد و گفت: برای نخستین بار در اردبیل ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی برای احداث مجتمع‌های تجاری، مسکونی، خدماتی و رفاهی در دست اجرا است که این طرح‌ها علاوه بر رونق تولید و اشتغال زمینه‌ساز رونق اقتصادی، توسعه شهری و زیبایی‌های بصری در شهر خواهد شد.

کد خبر 5698439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha