۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳

نماینده ولی فقیه در مازندران:

جهان بدون نور علی (ع) ظلمانی است

جهان بدون نور علی (ع) ظلمانی است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران حضرت علی (ع) را مظهر عدل الهی دانست و گفت: دنیا بدون نور علی (ع) ظلمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در مراسم جشن میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام) و آئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب استان، با تبریک ولادت حضرت علی (ع) با اشاره به نقش برجسته امام علی (ع) در تحکیم دین اسلام و پیروزی در جنگ‌های سخت و سنگین مشرکان و منافقان یهود و نصاری علیه پیغمبر اسلام، افزود: ما مفتخریم که خداوند چنین هدیه‌ای را به بشریت داده زیرا دنیا بدون علی (ع) ظلمانی است.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تبریک این روز، گفت: امیدواریم بتوانیم راه علی (ع) را با همان شجاعت و پاکی ادامه بدهیم و این نظام مقدس که نمونه‌ای از حکومت عدل علی (ع) است را به‌خصوص در یوم الله ۲۲ بهمن یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۲۲ بهمن فقط سرنگونی شاه به رهبری حضرت امام نیست بلکه دگرگون شدن یک فرهنگ و تفکر است و فرهنگی که ذلت، انفعال، بی دینی و غیره را ترویج می‌کرد و نوکر اجانب بود دگرگون شده و به‌جایش فرهنگ عزت مدار، دین‌خواه، آزاد، خادم مردم، ایستاده در مقابل زورگویان عالم و حمایت از مستضعفان جهان یا همان فرهنگ اسلام ناب محمدی آمده است.

امام جمعه ساری همچنین خاطرنشان کرد: انقلاب انقلابی بزرگ است و باید در دفاع از آن بصیرت، هوشیاری، بیداری و حماسه داشته باشیم، همچنین توجه به ائمه و قرآن مسئله مهم است و اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی باید در دل و جانمان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در اغتشاشات اخیر آشوبگران به مقام ولایت توهین و اهانت کردند و باید با تقوا و اخلاق اسلامی، سعه صدر، با متنانت و فرهنگ از لباس روحانیت دفاع کنیم.

کد خبر 5700198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha