۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۵

معاون فرماندار بیله‌سوار:

عزت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

عزت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

جعفرآباد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیله سوار گفت: عزت و اقتدار از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ماندگاری این‌ دو را مرهون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف بدرزاده ظهر شنبه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر جعفرآباد اقتدار و عزت ملت ایران را هدیه انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: عزت و اقتدار بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، با توجه به اینکه در جنگ تحمیلی وسایل مقدماتی را وارد می‌کردیم اما امروزه دستاوردهایمان را در زمینه‌های مختلف با افتخار در منطقه و دنیا ارائه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کسانی که در اغتشاشات اخیر شرکت کردند از دستاوردهای انقلاب بی اطلاع هستند، گفت: جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان تعیین کننده شده و این اتفاق برای آمریکا و هم پیمانانش غیر قابل تحمل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیله سوار با اشاره به ضعف ایران در دوران پهلوی بیان کرد: بعضی‌ها به خاطر عدم اطلاع کافی می‌گویند زمان پهلوی بهتر بود در صورتی که اگر تاریخ را مطالعه کنند، متوجه خواهند شد در آن دوران فقط ذلت ملت ایران را همراه خود داشت، ارتشی که رضا شاه با آن همه هزینه ایجاد کرد در خدمت مردم ایران نبود و در جنگ جهانی دوم حتی ۲ ساعت هم دوام نیاورد.

بدرزاده خاطرنشان کرد: امروز استقلال و عدم وابستگی ایران به کشورها نشان می‌دهد که پیش از انقلاب سلطه دیگران بر روی ما بود، در یک قسمت کشور انگلیسی‌ها و در قسمتی دیگر ایالات متحده مدیریت می‌کرد اما امروز ایران استقلال و خودکفایی خود را به دست آورده است و در موضوع عدالت، برابری و برادری توسط انقلاب برای کشور به ارمغان آورده شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی موضوع عزت و اقتدار است. در نیروی نظامی که حافظ امنیت و تمامیت ارضی کشور است امروز بزرگترین مؤلفه نیروی نظامی ما موضوع نیروی انسانی مؤمن و متخصص است که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح از آن برخوردار هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیله سوار با بیان اینکه دشمنان نظام و آمریکا همیشه با کارشکنی‌های خود سعی در تضعیف انقلاب داشتند، گفت: در وقایع اخیر به خاطر اینکه تیر دشمن در برجام به هدف نخورد، از عدم آگاهی دانش آموزان و دانشجویان ما سوءاستفاده کردند و بعد از ۲ سال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها خواستند کشور را به اغتشاش بکشند که با هوشیاری و بصیرت اکثریت جامعه ناکام ماندند.

بدرزاده گفت: فرهنگ پهلوی فرهنگی غرب زده، مبتذل و برگرفته از انحرافات فرهنگی است اما امروز فرهنگ ناب اسلامی محمدی توحیدی جایگزین آن شده است، قبل از انقلاب بسیاری از جلسات دینی و مذهبی در مراکز زیرزمینی برگزار می‌شد و قدرتی که بتواند فرهنگ دینی را رشد بدهد، وجود نداشت اما اکنون شاهد رشد و توسعه اعتقادی و علوم دینی و معارف اسلامی در مساجد و حسینیه‌ها هستیم که این امر در سایه نظام و انقلاب اسلامی شکوهمند ایران است.

کد خبر 5706865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha