۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۳

رئیس فدراسیون بدنسازی ایران:

مسابقات پرورش اندام نونهالان در رامسر برگزار می شود

 مسابقات پرورش اندام نونهالان در رامسر برگزار می شود

رامسر- رئیس فدراسیون بدنسازی ایران گفت: اولین دوره مسابقات پرورش اندام نونهالان و نوجوانان فیتنس چلنج به میزبانی رامسر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود نصیرزاده صبح شنبه در حاشیه مسابقات پرورش اندام در رامسر با اظهار اینکه در هر کشوری یک شهرستان المان آن کشور به شمار می‌رود، گفت: رامسر را در تمام دنیا می‌شناسند که مردم مهمان نواز، شاد و عاشق ورزش دارد.

وی خاطر نشان کرد: با بازدید از امکانات شهرستان رامسر و کسب تجربه در رویدادهای بین المللی شاهد اعطای برنامه‌های بهتری باشیم و مطمئن باشید مردم رامسر شما را سربلند خواهند کرد.

وی گفت: اولین دوره مسابقات نونهالان و نوجوانان فیتنس چلنج به میزبانی رامسر برگزار خواهد شد

رافائل سانتونخا، رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: بسیار مفتخرم در این جمع وزین هستم و در چند روز ورزشکاران مختلف ایفای نقش کردند، بسیار پدیده شدند و درخشیدند.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی مستر یونیورس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت خوب بود، که معتقدیم ورزش، آموزش و اخلاق، جهت ایجاد اتحاد، انسجام و دوستی در جهان بوده و برای نسل آینده ایفای نقش کرده و تأثیر گذار است‌

رافائل سانتونخا با بیان اینکه به عنوان مستر یونیورس تلاش کردیم شرایط را بهتر کنیم، افزود: امکانات و پتانسیل‌ها در رامسر جهت شکوفایی وجود دارد و باید با اتحاد و همدلی پیش برویم.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات در شهر رامسر وجود دارد و مقامات مسئول برای همکاری مصمم هستند که نشان دهنده اینست همه چیز مهیاست و وجود کوه و دریا هتل‌ها رستوران‌ها اماکن ورزشی مختلف و مردمی که علاقمند به این ورزش هستند سبب ارتقای ورزش شده است‌

رافائل با اشاره به اینکه فدراسیون جهانی بدنسازی ۲۰۴ عضو دارد و مفتخر هستیم ایران را در این جمع خواهیم داشت، گفت: در بیش از ۱۵۸ شهر جهان حضور داشتم، اما این سفر منحصر به فرد بود و افرادی را دیدم با زبان قلب با من صحبت می‌کنند.

وی افزود: کار با تصمیم و اراده پیش خواهد رفت و با اهداف و راهکارهای مشترک و پتانسیل‌ها در جهت تقویت بدنسازی پیش خواهیم رفت و اعلام می‌کنم که رامسر دومین محل انجام ورزش فیتنس خواهد بود.

کد خبر 5711947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha