سفیر یمن در سوریه خبر داد؛

ارسال شش کامیون کمک های مردم مظلوم یمن برای زلزله زدگان سوریه

ارسال شش کامیون کمک های مردم مظلوم یمن برای زلزله زدگان سوریه

«عبدالله علی صبری» با اعلام اینکه کمک های بیشتر ملت یمن برای زلزله زدگان سوریه در راه است، تأکید کرد که این کمک ها، بیانگر «پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر» است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سفیر یمن در سوریه اعلام کرد که جامعه یمنی‌های مقیم سوریه تا کنون شش کامیون کمک‌های امدادی را برای زلزله زدگان سوریه ارسال کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، «عبدالله علی صبری» سفیر یمن در سوریه در گفتگو با المیادین افزود که کاروان های امدادی یمنی به زلزله زدگان سوریه، بیانگر پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر است.

وی در ادامه تأکید کرد که کاروان‌های بیشتری از مردم یمن برای امداد رسانی به سوری‌های زلزله زده در راه است که به زودی برای آنها ارسال می‌شود.

عبدالله علی صبری خاطرنشان کرد که آرمان فلسطین و محور مقاومت، دو قطب نمای اصلی یمن در مسیر مبارزه علیه اشغالگری و متجاوزان است.

بر اساس گزارش منابع خبری، سفیر یمن در سوریه در هنگام راه اندازی این کاروان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعزام کاروان امدادی مردم یمن به مناطق زلزله زده سوریه، کمترین وظیفه در قبال ملت برادر و دولت سوریه می‌باشد، اظهار داشت: جامعه یمنی‌های مقیم سوریه با ابراز همدردی با زلزله زدگان سوری اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کرده تا با این کار قدم کوچکی در ابراز همدردی با مردم آسیب دیده سوریه بردارد.

کاروان کمک‌های مردم یمن با شعار «از یمن تا شام، ما همه مقاومتیم» همزمان با عید مبعث به سمت استان لاذقیه حرکت کرد. این کاروان که از مقابل سفارت یمن در دمشق حرکت کرد، شامل ۶ کامیون حاوی پتو، اثاثیه، لباس‌های زمستانی، مواد غذایی و دارو و همچنین تخت‌های متحرک و تجهیزات پزشکی بود.

کد خبر 5712829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      3 0
      خدا میبینه ما تو سختیا با همیم