۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱

در اسفند ماه انجام می‌شود؛

برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان

برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور از قزوین تا خوزستان

قزوین- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری اولین رالی خانوادگی راهیان نور در اسفند ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمدالله آشوری اظهار کرد: نخستین رالی خانوادگی راهیان نور در کشور به مناسبت یادبود سردار سرلشکر شهید رضا حسن‌پور از استان قزوین آغاز و تا قدمگاه شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس در استان خوزستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مدت سه روز، در طی مسیر بین ۲ استان قزوین و خوزستان از برخی یادمان‌های شاخص دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید خواهند داشت و در نهایت مسابقه غروب روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه در کربلای ایران یعنی شلمچه به اتمام خواهد رسید.

این مسئول افزود: متقاضیان حضور در این رالی خانوادگی و مذهبی می‌توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه هفتم اسفند ماه به سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه شهرستان مراجعه نمایند و یا با عضویت در کانال@khorooqazvin در پیام رسان ایتا در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه، به برگزیدگان این رالی مذهبی، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، عنوان کرد: برگزیدگان این مسابقه علاوه بر اهدای کاپ و حکم قهرمانی، از جوایز مادی نیز بهره‌مند خواهند شد. جوایز برگزیدگان تیم اول چهار میلیون تومان، تیم دوم، ۳ میلیون تومان، تیم سوم، ۲ میلیون تومان و تیم‌های چهارم و پنجم هرکدام یک تومان خواهد بود.

آشوری بیان کرد: برای ارتقا سطح کیفی مسابقات، یک جلسه توجیهی و آموزش نقشه خوانی روز دوشنبه ۸ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار خواهد شد لذا تمامی شرکت کنندگان می‌بایست در این برنامه حضور پیدا کرده و ضمن دریافت شماره مسابقات کارت شناسایی و برچسب‌های مسابقات نسبت به شرایط مسابقه توجیه شود.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقه در مسیر راهیان‌نور، افزایش نشاط و شادی خانواده‌ها و همچنین آشنایی با مسیر راهیان‌نور، زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت، مقاومت و جهاد تبیین است.

کد خبر 5717444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha