۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸

عملیات تعریض خیابان حاشیه رودخانه چالوس انجام شد

عملیات تعریض خیابان حاشیه رودخانه چالوس انجام شد

چالوس- عملیات تعریض و آزادسازی خیابان ۳۰ متری امتداد رودخانه چالوس برای روان سازی بار ترافیک شهریانجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود یعقوبی شهردار چالوس در حاشیه عملیات تعریض و آزادسازی خیابان ۳۰ متری، امتداد رودخانه چالوس (حدفاصل خیابان ورزش و پل آب نما و اتصال به دریا) اظهار کرد: معضلات ترافیکی شهر چالوس مورد انتقاد شهروندان بوده که مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم با برنامه ریزی و با اهدافی که برای روان سازی و حل معضل ترافیکی دارند این معبر را به عنوان معبری که می‌تواند در روان سازی ترافیکی شهری اثر گذار باشد تملک و بازگشایی نمودند.

وی با بیان اینکه این رینگ از ابتدای خیابان ورزش در حاشیه رودخانه چالوس شروع و به ساحل دریا ختم می‌شود، گفت: با بازگشایی این رینگ از ترافیک هسته مرکزی شهر کاسته خواهد شد.

شهردار چالوس از بازگشایی کامل این رینگ در ماه‌های آتی خبر داد و افزود: این اتصال ارزشمند و این رینگی که در رفع معضلات ترافیکی شهر چالوس کمک شایانی خواهد داشت به طول تقریبی دو کیلومتر به عرض ۳۰ متر است.

یعقوبی به زیبایی و گردشگر پذیر بودن این مسیر اشاره و اذعان کرد: با بازگشایی این مسیر جدا از بحث رفع معضل ترافیک، از نظر بعد زیبایی که در این منطقه وجود دارد ومی‌تواند در حوزه گردشگری نیز مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از خانواده محترم نیکوکار، دادستان چالوس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت شهرسازی و معاونت عمرانی که در این پروژه بسیار اثر گذار بودند، گفت: انشاالله این کار مثبت مبارک مردم شریف چالوس باشد و بعد از اجرا و بهره برداری این پروژه ما رضایتمندی مردم را از این مسیر زیبا داشته باشیم.

کد خبر 5717534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha