۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴

خبرگزاری مهر برگزار می کند؛

نشستِ «در یک سال جنگ اوکراین چه گذشت؟»

نشستِ «در یک سال جنگ اوکراین چه گذشت؟»

گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز شنبه ۶ اسفندماه ساعت ۱۵ نشستی با عنوان «در یک سال جنگ اوکراین چه گذشت؟» برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: جمعه ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (۵ اسفند ۱۴۰۰) عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین آغاز شد. عملیاتی که در حقیقت ریشه در سال ۲۰۱۴ و بحران کریمه داشت ولی برخلاف پیش‌بینی‌ها وارد فاز فرسایشی شد. اکنون یک سال از آن زمان می‌گذرد و اوکراین به صحنه نبرد روسیه و کشورهای غربی شده است. آمریکا به همراه دیگر کشورهای غربی حدود ۱۲۰ میلیارد دلار کمک مالی و نظامی به اوکراین اختصاص داده است و به نظر می‌رسد با این کمک‌ها نباید به زودی شاهد پایان جنگ اوکراین بود.

گروه بین الملل خبرگزاری مهر در این راستا روز شنبه ۶ اسفندماه ساعت ۱۵ نشستی با عنوان «در یک سال جنگ اوکراین چه گذشت؟» برگزار خواهد کرد. در این نشست «روح الله مدبر»، کارشناس مسائل روسیه و «مهدی خورسند»، کارشناس مسائل اوراسیا، ضمن بررسی فرایند جنگ اوکراین، دورنمای این جنگ را نیز بررسی خواهند کرد.

نشستِ «در یک سال جنگ اوکراین چه گذشت؟»

کد خبر 5718400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمودزاده IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      اینک هشت سال است که ال سعود با چراغ سبز آمریکا مردم بی دفاع یمن را زیر بدترین بمباران های هوایی می کشت کسی صدایش در نمی اید اما چه شد یک سال چیزی نیست ایکاش یکصد سال طول بکشد