۷ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۴۱

جشن میلاد سرداران کربلا در بوشهر برگزار شد

جشن میلاد سرداران کربلا در بوشهر برگزار شد

بوشهر- جشن میلاد سرداران کربلا با حضور مردم و مسئولان در محله بوستان شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه امام صادق (ع) شنبه‌شب در این مراسم جوانان مؤمن و انقلابی را مدافعان جبهه ولایتمداری و دین‌مداری دانست و اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب با خون شهدا و ایثار جانبازان آبیاری شد و فرهنگ ایثار ایمانی و فرهنگ دینی را در سطح جهان گسترش دادند.

سردار علی رزمجو با بیان این مطلب که ایمان، معنویت و تقوا، ایثار و سیره شهدا را سرلوحه خود قرار داده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل و چهارمین بهار انقلاب به افق‌های روشن و دستاوردهای ارزشمند و دانش‌بنیان دست یافته و اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

جشن میلاد سرداران کربلا در بوشهر برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر نیز در این مراسم با تجلیل از پاسداران و جانبازان نمونه گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی ایران دارای الگویی حسینی بوده است تا کنون توانسته‌ایم به پیروزی دست پیدا کنیم.

نعمت‌الله غلام‌پور حضرت ابوالفضل العباس (ع) دارای ویژگی‌های بارز شجاع‌ترین و زیباترین و وفادارترین شخصیت نسبت به امام زمان خود و نسبت به سومین پیشوای شیعیان بود، عنوان کرد: دفاع از امامت و ولایت، پشتیبانی و وفاداری به ارزش‌های نظام دینی و انقلاب اسلامی یک رفتار عقلایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از حادثه قیام عاشورای حسینی است، گفت: درس واقعه عاشورا و مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در اصل یک مکتب انسان‌سازی بر پایه معارف توحیدی و آموزه‌های بصیرتی و تربیتی و معرفتی است.

جشن میلاد سرداران کربلا در بوشهر برگزار شد

اجرای سرود آوایی نغمه شادی و دل آرام توسط جمالی، هنرمند بوشهری، مولودی‌خوانی حاج‌میثم بهرامی، مداح اهل‌بیت (ع)، اجرای گروه سرود خلیج‌فارس توسط نوجوانان کانون فرهنگی - هنری غدیر مسجد صاحب‌الزمان (عج) از دیگر برنامه‌های تجلیل از خانواده‌های شهدا، پاسداران و جانبازان نمونه بود که به‌همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اندیشکده بین‌المللی طلوع و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در محله بوستان برپا شد.

کد خبر 5719184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha