۹ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۳۰

رئیس ستاد دیه گیلان خبر داد؛

آزادی ۳۰۲ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۱۰۶ میلیارد تومانی در گیلان

آزادی ۳۰۲ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۱۰۶ میلیارد تومانی در گیلان

رشت - رئیس ستاد دیه گیلان از آزادی ۳۰۲ زندانی غیر عمد در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد زندانیان ۱۰۶ میلیارد تومان بدهی داشتند که با مشارکت خیرین و پرداخت بدهی‌ها، آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یزدانی امروز دوشنبه در کارگاه کارآفرینی اجتماعی اظهار کرد: امیدبخشی در دل افراد نا امید بزرگترین اعمال نیکوپسند است که باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به سنت حسنه آزادی زندانیان غیرعمد، افزود: برگرداندن حتی یک فرد به آغوش خانواده و رهایی از زندان کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس ستاد دیه گیلان از آزادی ۱۲ هزار و ۵۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در این استان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد زندانی از روز تأسیس ستاد دیه در گیلان تاکنون با کمک خیرین آزاد شدند.

یزدانی با اشاره به آزادی ۸ زندانی قتل شبه عمد در گیلان، بیان کرد: زندانیان غیرعمد بی گناه هستند و برای آزادی آنها باید تلاش کرد.

وی از آزادی ۳۰۲ زندانی غیر عمد در سال گذشته خبر داد و افزود: این تعداد زندانیان ۱۰۶ میلیارد تومان بدهی داشتند که با مشارکت خیرین و پرداخت بدهی‌ها، آزاد شدند.

رئیس ستاد دیه گیلان با اشاره به ارسال بیش از هزار کامیون کمک‌های مردمی از این استان به جبهه‌ها، اضافه کرد: گیلانی‌ها در خیرخواهی و نوع دوستی شهره هستند.

وی اضافه کرد: در صورت کمک خیرین در خصوص خرید پابند الکترونیکی ۱۶۰ زندانی در ایام عید نوروز در کنار خانواده‌هایشان هستند.

کد خبر 5721938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha