۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶

فرمانده انتظامی گالیکش خبرداد؛

کشف ۷ هزار ماده محترقه در گالیکش/ پلیس با مخلان امنیت اغماض ندارد

کشف ۷ هزار ماده محترقه در گالیکش/ پلیس با مخلان امنیت اغماض ندارد

گالیکش- فرمانده انتظامی گالیکش از کشف هفت هزار و ۲۰۰ عدد مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فریدون جهان تیغ ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مواد محترقه در یک واحد مسکونی رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی گالیکش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گالیکش افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی اقدام به بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از واحد مسکونی مورد نظر هفت هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه خطرناک خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گالیکش با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت فروشندگان مواد محترقه و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است همه ساله در چهارشنبه آخر سال و در قالب برخی رفتارهای نادرست چهارشنبه سوری تعداد زیادی جوانان و نوجوانان دچار مصدومیت شده و حتی تعدادی فوت می‌کنند.

کد خبر 5723177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha