۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام توزیع نهال رایگان میوه در کرمانشاه

آغاز ثبت‌نام توزیع نهال رایگان میوه در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام توزیع نهال رایگان میوه در کرمانشاه خبر داد.

کامجو غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته درختکاری برنامه ثبت‌نام و توزیع نهال رایگان میوه جهت همشهریان کرمانشاهی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: امسال به جهت ترویج بیشتر فرهنگ نهال‌کاری در سطح شهر، شهرداری کرمانشاه اقدام به تهیه و توزیع نهال رایگان میوه و اطلاع‌رسانی عمومی و گسترده در این خصوص کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان متقاضی نهال رایگان میوه می‌توانند همه روزه از تاریخ ۱۱ الی ۱۵ اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۳ از طریق تماس با واحد روابط عمومی سازمان به شماره ۳۴۲۹۷۰۲۸-۰۸۳ اقدام به نام‌نویسی برای دریافت نهال کنند.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام نام‌نویسی، به هر متقاضی ۲ نهال رایگان میوه تحویل داده می‌شود، به این صورت که همکاران ما در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با شهروندان نام‌نویسی شده تماس گرفته و بر اساس لیست روز، ساعت و محل توزیع نهال به اطلاع عزیزان رسانده می‌شود.

کد خبر 5723758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      0 0
      با سلام لطفا راهنمایی بفرمایید من از کجا درخواست نهال کنم