۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹

با تامین اعتبار؛

پیست اتومبیلرانی اردبیل سال آینده راه‌اندازی می‌شود

پیست اتومبیلرانی اردبیل سال آینده راه‌اندازی می‌شود

اردبیل- رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: پیست اتومبیلرانی اردبیل با تامین اعتبار سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب کشاورز ظهر شنبه در مراسم تجلیل از آفرود سواران اظهار کرد: پیست اتومبیلرانی در محوطه ورزشگاه علی دایی اردبیل با تأمین اعتبارات و با حمایت مسئولان و پیگیری‌های انجام شده سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

وی خواستار حمایت بیش از پیش متولیان ورزش و مسئولان استان از رشته ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی شد و افزود: احداث و راه اندازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی استاندارد در استان از مهمترین مطالبه‌های ورزشکاران این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل بیان کرد: با حمایت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان پیست موتورسواری در ۱۰ شهرستان استان راه‌اندازی شده و قرار است در مرکز استان هم راه‌اندازی شود.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ آفرود سوار در استان فعال هستند که علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در شرایط بحرانی به ویژه بحران برف و زلرله خوی به کمک زلزله‌زدگان شتافتند که امروز با حضور مسئولان استان از این آفرودسواران تجلیل شد.

کد خبر 5724611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha