نتانیاهو اظهارات گروسی را «بی‌ارزش» توصیف کرد

نتانیاهو اظهارات گروسی را «بی‌ارزش» توصیف کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات روز گذشته مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران: مواضع گروسی درباره موضوع هسته‌ای ایران بی ارزش است و هیچ چیزی مانع ما برای دفاع از اسرائیل نمی‌شود.

وی در واکنش به اظهارات رافائل گروسی درباره غیرقانونی بودن حمله به تاسیسات اتمی ایران گفت: رافائل گروسی فردی ارزشمند است که اظهاراتی بی ارزش به زبان آورده است.

نتانیاهو در نشست کابینه رژیم صهیونیستی، قوانین و حقوق بین المللی را به چالش کشید و خطاب به مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: حمله به تاسیسات اتمی ایران خارج از کدام قانون است؟!

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نقش این رژیم در کشتار و اخراج دسته جمعی فلسطینی‌ها و اشغال سراسر سرزمین آنها توسط صهیونیست‌ها گفت: آیا ایران که آشکارا خواستار از بین رفتن ما می‌شود مجاز است تا ابزارهای کشتار و از بین بردن ما را فراهم کند؟!

نتانیاهو بدون اشاره به وجود زرادخانه‌های اتمی رژیم صهیونیستی و سیاست‌های تجاوزکارانه و اشغالگرانه این رژیم افزود: آیا ما را از دفاع از خود منع می‌کنید؟ روشن است که ما حق داریم از خود دفاع کنیم!

گروسی در سفر به ایران و در نشست مطبوعاتی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال تهدیدات علیه تاسیسات هسته‌ای صلح آمیز ایران گفته بود: هرگونه اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای کاملاً غیرقانونی است.

نتانیاهو پیش از این نیز بارها تهدید کرده که با هماهنگی آمریکا و یا بدون هماهنگی با هر طرفی، در صورتی که لازم بداند اقدام به حمله به تاسیسات صلح آمیز هسته‌ای ایران می‌کند، البته این تهدیدات هر بار با قدرتنمایی ایران در منطقه و دیگر اضلاع محور مقاومت پوچ و توخالی از آب درآمده است.

کد خبر 5725776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است. سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد. اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
    • بابائی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
    • بابائی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود
    • بابائی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به ر
    • بابائی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
    • بابائی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      زرادخانه‌های رژیم صهیونیستی تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان هستند
    • بابائی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      زرادخانه رژیم صهیونیستی بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت است
    • بابائی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      ادامه توسعه زرادخانه‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از جمله تسلیحات هسته‌ای، تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه است.
    • بابائی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      جامعه جهانی باید به تعهدات خود برای ایجاد منطقه‌ای عاری از سلاح‌های کشتار جمعی در خاورمیانه عمل کرده و گام‌هایی جدی برای اطمینان از پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای بردارد.
    • بابائی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      جهان امروز از لحاظ امنیتی با چالش‌ها و خطرات بی‌سابقه‌ای مواجه است که نشانه آن افزایش تنش‌ها و اقدمات تحریک آمیز نظامی در بسیاری از مناطق جهان است و این اقدامات، صلح و امنیت بین‌المللی را در معرض خطر بی‌سابقه‌ای قرار می‌دهد.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      شورای امنیت به یک تریبون محض برای تکرار ادعاها و اتهام زنی‌های بی اساس و کذب علیه سوریه تبدیل شده است و این نهاد بین المللی تا کنون حتی یک بار برای محکوم کردن تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی یا اقدامات و تخلفات قانونی اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای در خاک سوریه نشست فوق العاده تشکیل نداده است.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      تحولات کنونی شهر «الحسکه» سوریه اقتضا می‌کند شورای امنیت به صورت فوری پیامدهای حوادث خطرناک ناشی از جرایم گروه تروریستی داعش، شبه نظامیان تجزیه طلب قسد و نیروهای اشغالگر آمریکایی را بررسی و درباره آن تصمیم گیری کند. آنچه در شهر الحسکه می‌گذرد
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      شورای امنیت باید اشغالگری آمریکا در شمال شرق سوریه و منطقه «التنف» و حمایت این کشور از شبه نظامیان تجزیه طلب «قسد» و دیگر سازمان‌های تروریستی و غارت ثروت‌ها و منابع طبیعی سوریه را متوقف کند.
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      تحریم‌های اقتصادی یکجانبه، ظالمانه و غیرقانونی آمریکا که بر ابعاد مختلف زندگی روزانه ملت سوریه تأثیر منفی و مخرب گذاشته است، هر چه سریع‌تر باید لغو شود.
    • بابائی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 0
      توسعه زرادخانه هسته‌ای اسرائیل جنایتکار، عامل اصلی تهدید امنیت و ثبات در منطقه است. زرادخانه‌های اسرائیل جنایتکار منبع اصلی تهدید برای امنیت و ثبات منطقه است. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود.
    • نیما علیزاده IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      اونکه بی ارزشه تویی بیشرف . مرگ بر اسرائیل
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      ظرف ۲۴ ساعت می‌توانیم اسرائیل غاصب را نابود کنیم اگر اسرائیل دنبال ماجراجویی باشد کمتر از ۲۴ ساعت می توانیم این رژیم جعلی را نابود کنیم و سپاه پاسداران کاملا برای این هدف آماده است.
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      جنایت صهیونیست‌ها علیه نابلس بی‌پاسخ نخواهد ماند قطعاً جنایت دشمن صهیونیستی علیه نابلس و به شهادت رساندن مردم مظلوم بی‌پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و رهبران آن انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت. در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      نتانیاهو درباره آمادگی اسرائیل برای حمله به ایران دروغ می‌گوید مگر غیر از دروغ و جنایتکاری این آدم کار دیگر در طول عمرش انجام داده
    • بابائی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      0 0
      دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه 100 برابر هم افزایش یافته است چرا؟