هاشم صفی الدین:

قدرت و شجاعت حزب الله برای دفاع از مقدسات و مقاومت، بی نظیر است

قدرت و شجاعت حزب الله برای دفاع از مقدسات و مقاومت، بی نظیر است

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت دشمنان با تمام امکانات آمدند تا در لبنان فتنه انگیزی کنند، ولی مقاومت و بستر اجتماعی حامی آن با ایستادگی خود ثابت کرد که این فتنه‌ها با اتحاد و هماهنگی و تفکر ما که به ما می‌آموزد چگونه اولویت‌ها را در رویارویی و به چالش کشیدن مشکلات تعیین کنیم، راه به جایی نخواهد برد.

بر اساس این گزارش، «هاشم صفی الدین» که در مراسم بزرگداشت یکی از فرماندهان فقید حزب الله در حسینیه «بلدة الخرایب» در جنوب لبنان سخنرانی می‌کرد، در ادامه افزود: علیرغم همه دروغ پردازی برخی‌ها در لبنان، ما نسبت به آینده اطمینان داریم و اگرچه افراد نادانی در بین ما زندگی می‌کنند، اما پاسخ ما در سطح داخلی همیشه آرام و هوشیار خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما بیشتر از هر کسی مراقب لبنان هستیم و بیشترین علاقه را به کشورمان داریم، زیرا این فریب و دروغ‌هایی که سفارت‌های خارجی در حال انتشار آن در لبنان هستند، برای ایجاد هرج و مرج در جامعه لبنان است. پس ما باید هوشیار باشیم و با قدرت و شجاعت با همه این تلاش‌ها مقابله کنیم.

صفی الدین تأکید کرد: اگر عده‌ای بر روی شیوه بیان ما تکیه می‌کنند، بدانند که اخلاق ما را به نجابت می‌خواند، اما ما برای دفاع از مقدسات و مقاومت خود شجاعت و قدرت و توانایی داریم که هیچ‌کسی در اختیار ندارد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان سخنان خود با اشاره به تحولات داخلی لبنان گفت: اعتقاد ما این است که خود لبنانی‌ها باید برای لبنان رئیس جمهور انتخاب کنند. چیزی که کشور ما را نجات می‌دهد سرعت بخشیدن و خودداری از اتلاف وقت برای انتخاب رئیس جمهور است و کسانی که بر روی اتلاف وقت در این پرونده شرط بندی می‌کنند، بدانند که برای آنها سودی نخواهد داشت.

کد خبر 5726300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha