۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۹۹

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت نیمه شعبان

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی همدان به مناسبت نیمه شعبان

همدان-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت نیمه شعبان و سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه به مناسبت میلاد با ساعت منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر (عج) و سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عضویت رایگان در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: افراد با حضور در کتابخانه‌های عمومی مورد نظر خود می‌توانند به از عضویت یکساله به صورت رایگان برخوردار شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه ۱۷ اسفند ماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است افزود: هر ساله به این مناسبت ویژه برنامه کتابخانه گردی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان برگزار می‌شود که امسال با میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) همزمان شده است.

وی تصریح کرد: در این روز همه افراد، اقشار، نهادها، ارگان‌ها دولتی و خصوصی می‌توانند از کتابخانه‌ها بازدید و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

زارعی تأکید کرد: کتابخانه‌ها عمومی سراسر استان آمادگی دارند تا کتاب‌های اهدایی همه مردم استان را بپذیرند و در چرخه امانت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت کتابخانه روستایی قلم‌چی در روستای عبدالرحیم شهرستان همدان افتتاح و به جمع کتابخانه‌های عمومی استان همدان خواهد پیوست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: همچنین نمایشگاه‌های مختلف کسب و کارهای خرد و کوچک اعضای کتابخانه‌ها در برخی از شهرستان‌ها برپا شده است و برنامه‌های مختلف فرهنگی در حال اجرا است.

کد خبر 5726338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha