۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری رشت مطرح کرد؛

احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در رشت

احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در رشت

رشت- رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری رشت از احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در این شهر خبر داد و گفت:برای احداث سرویس بهداشتی در بسیاری از نقاط رشت بودجه مشخص در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کریمی کرنق امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی جزو سازمان‌های زیر مجموعه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری است که همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن ایستگاه ۱۵ آن در رشت به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد سازمان سیما و منظر شهرداری رشت، افزود: آذین‌بندی‌های سطح رشت، دیوار نگاری‌ها انجام شده سطح شهر از جمله عملکردهای این مجموعه است.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت اضافه کرد: برای احداث سرویس بهداشتی در بسیاری از نقاط رشت بودجه مشخص در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی در دولت آباد از جمله اقداماتی است که طی این مدت انجام شده و در تلاشیم تا سرویس‌های بهداشتی در برخی از نقاط رشت در سال ۱۴۰۲ احداث شود.

کد خبر 5733373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید موسویان فرد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      0 0
      چشمت روشن خجالت نمیکشه این شخص حتی از مطرح کردن این موضوع؟ ( ۸ تا سرویس بهداشتی !؟ ) چه رزومه ایی چشمت روشن، گفتن نداره انجام این کار برای شهر بزرگ، تاریخی، پرجمعیت و مهم رشت مرکز استان توریستی شمال کشور گیلان عجب! پس رشت صاحبه ۸ تا سرویس بهداشتی شد. بزن به افتخارش دست قشنگه رو
    • سعید موسویان فرد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
      0 0
      من اختیار داشتم امشب اخراج میکردم این بهاصطلاح رئیس کمیسیون و مایه شرمساری، شما چرا تو این سایت خوب و عالی همچین مطلبی چاپ میکنید این حرف ایشون اتفاقا تبلیغ منفیه، ۸ چشمه سرویس بهداشتی، واقعا که چشمت روشن